Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har (som alle andre i dagens samfunn) "alt" han trenger. De siste årene har jeg kjøpt praktiske ting som barbermaskin og klokke.
Men nå har han selv kjøpt seg en j* dyr klokke og j* dyre klær. Det har jeg ikke råd til. Jeg vet at det ikke er prisen som teller, men hva gir man til slike mannfolk?
Hva gir du til din mann i år?

Anonymkode: 660b0...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har (som alle andre i dagens samfunn) "alt" han trenger. De siste årene har jeg kjøpt praktiske ting som barbermaskin og klokke.
Men nå har han selv kjøpt seg en j* dyr klokke og j* dyre klær. Det har jeg ikke råd til. Jeg vet at det ikke er prisen som teller, men hva gir man til slike mannfolk?
Hva gir du til din mann i år?

Hva med en liten flaske av en meget god whisky, om han liker det? Jameson kan anbefales. Den er også perfekt til Irish coffee

Anonymkode: 527e7...586

• Liker 1
Skrevet

Han trenger en jekk.

Anonymkode: de826...9fe

Skrevet

Sex er allid populært. :) 

Man kan aldri ha for mange prostata-leketøy. 

Men kanskje ikke åpne gaven i familieselskap. ;)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger en jekk.

Anonymkode: de826...9fe

Til bil eller øl? :fnise:

Skrevet

Noe mat eller drikke.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor forsvant det et innlegg her, akkurat i det jeg skulle sitere?

Skrevet

Han har Macallan og Liddesdale i skapet fra før av, men en liten flaske av en spesiell whiskey hadde kanskje gått an. Jameson bruker jeg i irish, så blir nok ikke det til han... Noen forslag?

Jekk...
Det har han vel 2-3 av allerede.
Han kjøper alt av proff-verktøy selv.

Vi skal feire jul sammen med mine svigerforeldre, så prostata-leker bør jeg nok unngå. :fnise:

Jeg burde nok ha advart dere om at han er veldig vanskelig å kjøpe til. Jeg synes han har for dyr smak, og det passer ikke min lommebok.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har Macallan og Liddesdale i skapet fra før av, men en liten flaske av en spesiell whiskey hadde kanskje gått an. Jameson bruker jeg i irish, så blir nok ikke det til han... Noen forslag?

Jekk...
Det har han vel 2-3 av allerede.
Han kjøper alt av proff-verktøy selv.

Vi skal feire jul sammen med mine svigerforeldre, så prostata-leker bør jeg nok unngå. :fnise:

Jeg burde nok ha advart dere om at han er veldig vanskelig å kjøpe til. Jeg synes han har for dyr smak, og det passer ikke min lommebok.

Hva med Cutty Sark Prohibition?

Skrevet

Evt kjøp 2 eller 3 halvflasker av forskjellige merker whisky innen den whiskytypen som han liker?

Eller kjøp et whiskysmakekurs/ vinsmakekurs (om han også liker vin) til ham

Skrevet

Medlemsskap i Røde kors og jobb som besøksvenn. 

Anonymkode: 76203...1b6

• Liker 1
Skrevet

En opplevelsesgave (en tur sammen med deg).

En lukseriøs barberkost + barbersåpe?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange bra ideer!
Likte godt denne charging-station, siden han trenger noe til klokkene og dill:
http://www.gifts.com/product/leather-charging-station-valet-30202586?viewpos=22&trackingpgroup=gbirswm

Finnes det ellers noen fine "lade-stasjoner" til iphone som en kan ha p\å nattbordet?

Skrevet

En god bok (om han liker å lese)

Et spill (dersom han liker å spille) Kanskje sjakk?

Hva liker han å gjøre? Hvilke hobbyer har han?

Skrevet

Han er forresten veldig glad i å lage mat, så tenkte på sous vide, men de er jo så dyre. :(

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er forresten veldig glad i å lage mat, så tenkte på sous vide, men de er jo så dyre. :(

Hva med å gi ham spennende og gode ingredienser til matlagning som dere vanligvis ikke har i huset, og pakk tingene i en kurv feks?

En spesielt god virgin olje, en spesiell vineddik eller en god sherry til sausen?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se om du finner en i passende pris her http://www.prisjakt.no/category.php?k=1817

Skrevet

En god kokkekniv?

Jernia har forresten gode tilbud hver uke på bl.a. ting til kjøkkenet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...