fuglekvitter__ Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Dette er til folk som har eller skal få tatovering. Hvorfor valgte dere å ta tatovering, og hva har dere tatovert? Og hva symboliserer eller betyr tatoveringen dere har for dere selv?
Wenda Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har tattovert meg på skuldrene og leggene. Vil helst ikke si eksakt hva det er da jeg ikke vil bli gjenkjent, men det kan minne litt om noe tribal aktig. Jeg ville ha det fordi det var pent, og nei de symboliserer ingenting. De aller fleste som tar tattoo er ikke som på TV hvor de har en eller annen gråtehistorie til alle strekene på kroppen 4
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Ingen sentimental historie knyttet til noen av mine. Jeg har valgt motiver og mønster jeg liker
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har gråtehistorie bak mine tatoveringer. De tok jeg for å dekke over arr etter selvskading. Jeg har en tatovering som symboliserer barna mine, to med et mer floralt mønster og en helt fantastisk en som symboliserer den voldsomme, selvdestruktive delen av meg. Denne siste elsker jeg over alt på jord. Anonymkode: e1d1e...c94 1
Hulderen Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har tatovert en rose bak på skulderen. Fordi jeg syntes det var pent, og trodde det var originalt. Siden har det jo krydd av tilsvarende tatoveringer, så jeg angrer på min. Problemet er jo at man aldri vet hva andre finner på i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 5 timer siden, Wenda skrev: Jeg har tattovert meg på skuldrene og leggene. Vil helst ikke si eksakt hva det er da jeg ikke vil bli gjenkjent, men det kan minne litt om noe tribal aktig. Jeg ville ha det fordi det var pent, og nei de symboliserer ingenting. De aller fleste som tar tattoo er ikke som på TV hvor de har en eller annen gråtehistorie til alle strekene på kroppen TAKK. Er så møkklei alle disse som har minst en times historie og en liter tårer når de skal legge ut om verket sitt. Anonymkode: dd7bf...663 3
herzeleid Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 På 15.10.2016 den 2.52, AnonymBruker skrev: TAKK. Er så møkklei alle disse som har minst en times historie og en liter tårer når de skal legge ut om verket sitt. Anonymkode: dd7bf...663 Hvis man først tar en tatovering for livet er det vell bedre å ha en dypere mening bak enn "jeg syntes den var fin akkurat da jeg tok den"? 2
Saphyria Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 På 14.10.2016 den 21.17, fuglekvitter__ skrev: Dette er til folk som har eller skal få tatovering. Hvorfor valgte dere å ta tatovering, og hva har dere tatovert? Og hva symboliserer eller betyr tatoveringen dere har for dere selv? Fordi eg liker tatoveringer. Motivene er hemmelig. Ingen av de symboliserer ein dritt, og de betyr heller ingenting spesielt. Eg har tatt de fordi eg liker motivet.
SunnivaOslo Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 1 av dem er vel hva folk kan kalle "gråtetattoo med dyp mening", resten har vel en viss mening men ikke så dype akkurat. Har tattoo på underarmen,håndleddene.nakken,ribbeina,ryggen,et som går rundt det venstre låret og et på siden av det høyre låret,bak på leggen og på foten.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 3 timer siden, herzeleid skrev: Hvis man først tar en tatovering for livet er det vell bedre å ha en dypere mening bak enn "jeg syntes den var fin akkurat da jeg tok den"? Hvorfor skal det være bedre? Anonymkode: dd7bf...663 3
herzeleid Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal det være bedre? Anonymkode: dd7bf...663 Fordi de forhåpentligvis da er mer velloverveid og noe man kan sette pris på senere i livet enn en tatovering man tar fordi man synes den er fin akkurat da. Begge deler kan fort vise seg å være temmelig dårlige avgjørelser, men sistnevnte virker særskilt lite lurt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 5 timer siden, herzeleid skrev: Fordi de forhåpentligvis da er mer velloverveid og noe man kan sette pris på senere i livet enn en tatovering man tar fordi man synes den er fin akkurat da. Begge deler kan fort vise seg å være temmelig dårlige avgjørelser, men sistnevnte virker særskilt lite lurt. Deg om det. Mine tatoveringer er fine å se på, men betyr ikke en dritt. Anonymkode: dd7bf...663 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 På 10/14/2016 den 21.31, Wenda skrev: Jeg har tattovert meg på skuldrene og leggene. Vil helst ikke si eksakt hva det er da jeg ikke vil bli gjenkjent, men det kan minne litt om noe tribal aktig. Jeg ville ha det fordi det var pent, og nei de symboliserer ingenting. De aller fleste som tar tattoo er ikke som på TV hvor de har en eller annen gråtehistorie til alle strekene på kroppen Samme her. Får noen ganger spørsmål om hva tatoveringene betyr og symbolisrer. Svare bare "de betyr og symboliserer at jeg liker det motivet" Anonymkode: dae89...c72 2
fridr Skrevet 18. oktober 2016 #14 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har kun fordi jeg synes det er fint ønsker meg flere også.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. oktober 2016 #15 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Hulderen Skrevet 18. oktober 2016 #16 Skrevet 18. oktober 2016 15 timer siden, herzeleid skrev: Hvis man først tar en tatovering for livet er det vell bedre å ha en dypere mening bak enn "jeg syntes den var fin akkurat da jeg tok den"? Tja. Det er ikke godt å si hva som varer lengst, det man syns var vakkert, eller det som betydde mye for en. Det jeg brant for som 20-åring syns jeg ikke er så viktig lenger, dessverre. Mens noen av de bildene jeg tok da, syns jeg fortsatt er vakre. Som nevnt angrer jeg på min tatovering fordi det eksisterer så mange tilsvarende der ute, ikke fordi jeg nå syns motivet i seg selv har blitt stygt. Men tatoveringen har falmet noe, som alle andre gamle tatoveringer. 2
herzeleid Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Deg om det. Mine tatoveringer er fine å se på, men betyr ikke en dritt. Anonymkode: dd7bf...663 Hyggelig at du synes det akkurat nå. Håper du synes det samme om 1, 5, 10 eller 20 år også. Jeg synes ikke sveisen jeg hadde for 15 år siden er så veldig fin i dag, og er glad jeg ikke valgte for resten av livet. Men den var kjempekul akkurat da.
herzeleid Skrevet 18. oktober 2016 #18 Skrevet 18. oktober 2016 11 minutter siden, Hulderen skrev: Tja. Det er ikke godt å si hva som varer lengst, det man syns var vakkert, eller det som betydde mye for en. Det jeg brant for som 20-åring syns jeg ikke er så viktig lenger, dessverre. Mens noen av de bildene jeg tok da, syns jeg fortsatt er vakre. Som nevnt angrer jeg på min tatovering fordi det eksisterer så mange tilsvarende der ute, ikke fordi jeg nå syns motivet i seg selv har blitt stygt. Men tatoveringen har falmet noe, som alle andre gamle tatoveringer. Dette er vell hovedproblemet med tatoveringer, at endring i smak, trender, kroppen osv. kan føre til at man ikke liker dem lenger, men da har man ikke all verdens valg.
dillyduzit Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 Min har ikke noe gråte historie, men farfaren min var alltid interessert i svaler, som han syntes var nydelige, samtidig som vi begge elsker kirsebærtrær, dermed, en svale og krisebærblomster. Bare sånn får å ha han med meg enn hvor jeg er i livet.
ulykkeligsomliten Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 Mine tatoveringer symboliserer ikke noe annet enn ugjennomtenkte valg i ungdomstiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå