Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Hvordan gjør man det? Jeg er heeelt idiot.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Det er vel bare en port som passer med skjermkabelen?
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Ja, altså jeg ser hvor kabelen ser ut til å passe. Men er det bare å koble den på, og så kommer bildet fra laptoppen opp på den stasjonære skjermen? Ingen instillinger etc man trenger å endre på? Jeg har ikke turt å prøve...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Det funker om du bare kobler den i, men greit å gjøre litt om på innstillingene. Høyreklikk på skrivebordet og velg egenskaper. Borterste fanten og avansert, finner du en del innstillinger for skjerm.
RoadQueen Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Når eg koblar laptopen til stasjonær skjerm må eg høgreklikka på skrivebordet og velja PC-skjerm i staden for laptop.
Catzy Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Det kommer helt an på hva slags skjermkort du har i laptop'en din. For noen laptoper går det automatisk bare du plugger i skjermen og evt trykker på FN-tast + den funksjonstasten som ser ut som en skjerm. Hvis du har bra nok skjermkort, så er det mulig du kan få til splitta skjerm. Du kan prøve å få opp skjerminnstillingene slik Rattlesnake sa. Se om du får opp 2 "skjermer", dvs 2 blå felt, som det står 1 og 2 på. I så fall, klikk på den som det står 2 på, og se om du får valget "Extend my desktop to this screen". I så fall kan du nå få opp en del av "skjermen" på laptop-skjermen, og en på den stasjonære skjermen. Oppdaget at min laptop hadde denne muligheten, og elsker å ha 2 skjermer! Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå