AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Dette var en ungdomsserie som gikk på NRK som omhandlet en ung gutt som ble betatt av og venn med en eldre kvinne, mener jeg å huske, kan det ha vært mens det var sommerferie? Tror det var noe pianospilling involvert. Hun var kanskje 20 år og brunette, hvis jeg ikke husker helt feil. Serien var selvfølgelig svensk, siden de kjører progressivt Anonymkode: ecbf7...dfa
Millimani Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Husker den serien! Men dessverre ikke hva den heter. Han gutten sang "Lille Ylva virvelflicka"...? Tenker så det knaker!
Millimani Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Ebba og Didrik! Yrla virvla Virvelflicka Edit: Ser at Whoops kom meg i forkjøpet her Jeg også var fascinert av den serien https://sv.wikipedia.org/wiki/Ebba_och_Didrik Endret 14. oktober 2016 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Ja! haha, den var det! tusen takk husker ikke så mye annet av serien, men akkurat det husket jeg og hatten hennes, syns hun var så fager Anonymkode: ecbf7...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå