AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Har møtt en fyr 6 ganger. Vi møttes første gang i august, han inviterte meg på 1. date i september. Jeg har ikke hørt fra han i hele dag og begynner å føle meg litt usikker. Skal også sies at vi så hverandre sist på tirsdag, hvor jeg forventet at vi skulle overnatte sammen (vi har gjort det før), men han sa han var så trøtt så han fulgte meg hjem isteden.. (jeg bor ikke langt unna han). Dagen etter dro han på byen.. Er så lei av å føle meg usikker, føler dette skjer hver eneste gang:( Forrige fyr jeg datet gikk alt superbra de totalt 8 gangene vi møttes, før han plutselig kuttet kontaktet (jeg ble ghostet..). Er livredd for å oppleve det igjen! Hadde dere reagert på at han ikke tar kontakt idag? (Skal sies at vi ikke har avtalt å sees igjen før til neste uke, pga jeg har andre planer i helgen). Anonymkode: cd233...ab1
meeeg9 Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Syns ikke det burde beskymre deg at dere ikke snakker hver dag. Se om han tar kontakten igjen til neste uke, som dere har avtalt. Hvis ikke han gjør det, så har du svaret.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Skjønner godt at du kan føle deg litt usikker når dette er noe som har skjedd før. Og personlig liker jeg å snakke med den jeg dater nesten hver dag. Akkurat nå er det tortur her for min del for han har sagt at han trenger tid, så nå hører jeg ingenting fra han. Han sier vi sees snart og jeg liker deg godt, men er det egentlig bare snakk for å slippe "den harde sannheten"? Kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen din Ts. Anonymkode: 00c37...c6d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Kanskje han sitter og lurer på det samme... Hvorfor ikke ta kontakt først? Anonymkode: e0423...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Vil ikke ta kontakt først, fordi jeg gjorde det sist.. vet det ikke betyr noe, men føler initiativet bør gå begge veier. Syntes det er dødskjipt at han ikke engang ønsker meg god helg.. søren, hvorfor skjer dette alltid meg? Anonymkode: cd233...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå