Gå til innhold

Hvilken parfyme får du mest komplimenter for?

Desertrose89

Anbefalte innlegg

Gjest chisandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, DreamOn skrev:

Fant noen men de var sinnsykt dyre, mye over 100 kr med fraky. Jadda

Jeg fant 1 ml til 60 kr.

Anonymkode: 7d6fd...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har fått mange, mange komplimenter for Versace - Yellow Diamond. Venninner som har lagt seg inntil meg og slikt. Haha.

Synes den lukter helt fantastisk selv. Frisk og tiltrekkende duft :) 

Anonymkode: 1923c...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ysl - Manifesto L´elixir, det er den jeg har fått mest skryt for :-)

Bruker ellers Calvin Klein - Forbidden Euphoria og D&G - La Temperance ;-)

Anonymkode: d0a23...7d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versace - Bright crystal har jeg vel fått flest komplimenter for. Jeg må ha lette parfymer, tunge dufter passer veldig dårlig med både kroppskjemien og personligheten min.

Anonymkode: 34785...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2016 den 17.19, MartheC skrev:

Black opium - YSL :hjerte:

Sykt digg :)

Anonymkode: d0a23...7d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre, så får jeg mest komplimenter for Thierry Mugler - Alien. Jeg oppdaget den for ikke så lenge siden, og har blitt fullstendig besatt av lukten. Jeg har alltid blitt veldig tiltrukket av litt tyngre dufter, som f.eks D&G The One (denne fikk jeg masse komplimenter for da jeg brukte den, men jeg ble så sykt lei etterhvert).

Apropos Alien, så er hovednoten (?) Jasmin, og det er ikke en "allmenn-duft", så enten elsker man den eller så hater man den :P 

Jeg fikk også mye komplimenter for Chloé parfymen, men den hadde jeg et elsk/hat forhold til. Den er jo ganske søt, så det kan fort bli litt for mye.

Endret av Ms.Sommerfugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Som mange andre, så får jeg mest komplimenter for Thierry Mugler - Alien. Jeg oppdaget den for ikke så lenge siden, og har blitt fullstendig besatt av lukten. Jeg har alltid blitt veldig tiltrukket av litt tyngre dufter, som f.eks D&G The One (denne fikk jeg masse komplimenter for da jeg brukte den, men jeg ble så sykt lei etterhvert).

Apropos Alien, så er hovednoten (?) Jasmin, og det er ikke en "allmenn-duft", så enten elsker man den eller så hater man den :P 

Jeg fikk også mye komplimenter for Chloé parfymen, men den hadde jeg et elsk/hat forhold til. Den er jo ganske søt, så det kan fort bli litt for mye.

Bruker du EdP varianten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke alien, light blue og dior hypnotic poison greia. Har ennå ikke møtt noen de ikke lukter oppkast på.

Elsker mademoiselle, men kun på andre. På meg lukter den litt kattetiss. Men de jeg får mest komplimenter for er CK-one, den gamle formulaen. Og CK-2 og Laura fra Laura Biagiotti.

Anonymkode: e0c39...567

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg heller ikke skjønner er Chance fra Chanel.  Den lukter på en måte svett, innestengt og surt på alle.  Var en periode "alle" på jobben brukte denne.  Grøss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Definitivt Gypsy Water fra Byredo!Har tilogmed venninner som får folk til å lukte på meg når vi er ute fordi de synes den lukter så digg,  haha. 

Anonymkode: 8b3ff...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alle bodymistene fra Zoella Beauty, og da er det som regel noen som kommenterer. Hennes bodymister er som en litt svakere parfyme, men som varer lenge. Og så lukter man nydelig da... :) Greit for meg som får hodeverk av parfyme, men som vil lukte en stund også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...