Gjest chisandra Skrevet 29. november 2016 #61 Del Skrevet 29. november 2016 1 minutt siden, DreamOn skrev: Fant noen men de var sinnsykt dyre, mye over 100 kr med fraky. Jadda Ser ut som den er utsolgt hos hun jeg kjøpte, men fant denne: http://www.ebay.com/itm/Thierry-Mugler-Alien-Vaporisateur-Eau-de-Parfum-for-Her-1-ml-Glass-Vial-Sample-/302073170411?hash=item4654f6c9eb:g:g1cAAOSwNRdX2Rvq Denne her er 6 ml. http://www.ebay.com/itm/LIMITED-OFFER-THIERRY-MUGLER-Alien-Eau-de-Parfum-EDP-6ml-0-2-oz-Miniature-/262393287409?hash=item3d17dbd2f1:g:ZMIAAOSwyTZUWlIB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #62 Del Skrevet 29. november 2016 8 minutter siden, DreamOn skrev: Fant noen men de var sinnsykt dyre, mye over 100 kr med fraky. Jadda Jeg fant 1 ml til 60 kr. Anonymkode: 7d6fd...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 29. november 2016 #63 Del Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fant 1 ml til 60 kr. Anonymkode: 7d6fd...56f Skal bli spennende å teste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 29. november 2016 #64 Del Skrevet 29. november 2016 Må få reklamere for en annen jeg nylig kjøpte, den er helt skjønn - lukter nydelig såpe og rent. Den som heter clean: http://www.ebay.com/itm/182274495158?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 2. desember 2016 #65 Del Skrevet 2. desember 2016 Dior poison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #66 Del Skrevet 2. desember 2016 Hei Har fått mange, mange komplimenter for Versace - Yellow Diamond. Venninner som har lagt seg inntil meg og slikt. Haha. Synes den lukter helt fantastisk selv. Frisk og tiltrekkende duft Anonymkode: 1923c...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #67 Del Skrevet 2. desember 2016 Ysl - Manifesto L´elixir, det er den jeg har fått mest skryt for :-) Bruker ellers Calvin Klein - Forbidden Euphoria og D&G - La Temperance ;-) Anonymkode: d0a23...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #68 Del Skrevet 2. desember 2016 Versace - Bright crystal har jeg vel fått flest komplimenter for. Jeg må ha lette parfymer, tunge dufter passer veldig dårlig med både kroppskjemien og personligheten min. Anonymkode: 34785...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #69 Del Skrevet 2. desember 2016 På 16.10.2016 den 17.19, MartheC skrev: Black opium - YSL Sykt digg Anonymkode: d0a23...7d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 3. desember 2016 #70 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Som mange andre, så får jeg mest komplimenter for Thierry Mugler - Alien. Jeg oppdaget den for ikke så lenge siden, og har blitt fullstendig besatt av lukten. Jeg har alltid blitt veldig tiltrukket av litt tyngre dufter, som f.eks D&G The One (denne fikk jeg masse komplimenter for da jeg brukte den, men jeg ble så sykt lei etterhvert). Apropos Alien, så er hovednoten (?) Jasmin, og det er ikke en "allmenn-duft", så enten elsker man den eller så hater man den Jeg fikk også mye komplimenter for Chloé parfymen, men den hadde jeg et elsk/hat forhold til. Den er jo ganske søt, så det kan fort bli litt for mye. Endret 3. desember 2016 av Ms.Sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 4. desember 2016 #71 Del Skrevet 4. desember 2016 14 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Som mange andre, så får jeg mest komplimenter for Thierry Mugler - Alien. Jeg oppdaget den for ikke så lenge siden, og har blitt fullstendig besatt av lukten. Jeg har alltid blitt veldig tiltrukket av litt tyngre dufter, som f.eks D&G The One (denne fikk jeg masse komplimenter for da jeg brukte den, men jeg ble så sykt lei etterhvert). Apropos Alien, så er hovednoten (?) Jasmin, og det er ikke en "allmenn-duft", så enten elsker man den eller så hater man den Jeg fikk også mye komplimenter for Chloé parfymen, men den hadde jeg et elsk/hat forhold til. Den er jo ganske søt, så det kan fort bli litt for mye. Bruker du EdP varianten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #72 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg skjønner virkelig ikke alien, light blue og dior hypnotic poison greia. Har ennå ikke møtt noen de ikke lukter oppkast på. Elsker mademoiselle, men kun på andre. På meg lukter den litt kattetiss. Men de jeg får mest komplimenter for er CK-one, den gamle formulaen. Og CK-2 og Laura fra Laura Biagiotti. Anonymkode: e0c39...567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2016 #73 Del Skrevet 5. desember 2016 En jeg heller ikke skjønner er Chance fra Chanel. Den lukter på en måte svett, innestengt og surt på alle. Var en periode "alle" på jobben brukte denne. Grøss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #74 Del Skrevet 5. desember 2016 Flowerbomb av Victor & Rolf Elsker den. Anonymkode: b198e...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadyAntebellum Skrevet 6. desember 2016 #75 Del Skrevet 6. desember 2016 Clean - air , warm cotton & shower fresh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena83 Skrevet 6. desember 2016 #76 Del Skrevet 6. desember 2016 Denne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #77 Del Skrevet 7. desember 2016 Definitivt Gypsy Water fra Byredo!Har tilogmed venninner som får folk til å lukte på meg når vi er ute fordi de synes den lukter så digg, haha. Anonymkode: 8b3ff...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 8. desember 2016 #78 Del Skrevet 8. desember 2016 Crystal noir frå Versace er den parfymen mannen min likar best på meg. har 10 parfymar eg vekslar på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 8. desember 2016 #79 Del Skrevet 8. desember 2016 Eau de Rhubarbe Ecarlate fra Hermes lukter godt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coconutz Skrevet 8. desember 2016 #80 Del Skrevet 8. desember 2016 Bruker alle bodymistene fra Zoella Beauty, og da er det som regel noen som kommenterer. Hennes bodymister er som en litt svakere parfyme, men som varer lenge. Og så lukter man nydelig da... Greit for meg som får hodeverk av parfyme, men som vil lukte en stund også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå