Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Er det forskjellig på hva menn/kvinner syns lukter godt på deg? Mine topp 3! 1) Nina Ricci - L'extase 2) Christian Dior - Addict 3) Thierry Mugler - Alien
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Thierry muegler-alien, uten tvil. Har brukt flere forskjellige opp gjennom årene. Det siste året har jeg brukt alien. Får masse kommentarer og spørsmål om hvilken det er. Og min samboer gjennom 8 år kommenterte for første gang at jeg luktet godt når jeg begynte å bruke den Anonymkode: fa1cf...c23
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Ikke for å være slem men Alien lukter helt forferdelig. Kan ikke skjønne at noe kan like en så grusom lukt. Jeg fikk mye komplimenter for Ralph Lauren Blue, men den har gått ut av produksjon. Nå får jeg mye komplimenter for Lèau d`Issey Myake. 5
Gjest O.G. Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Geminesse av Max Factor. Kjøp den her hvis du vil prøve. Det er salt lær opp mot musk og iris. Fantastisk.
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2016 19 minutter siden, DreamOn skrev: Ikke for å være slem men Alien lukter helt forferdelig. Kan ikke skjønne at noe kan like en så grusom lukt. Jeg fikk mye komplimenter for Ralph Lauren Blue, men den har gått ut av produksjon. Nå får jeg mye komplimenter for Lèau d`Issey Myake. Haha ikke slemt i det hele tatt. Jeg ser hvor du vil hen, for det er helt klart en polariserende duft. Har selv et lite elsk/hat forhold til den - men føler likevel at den fungerer med min "kroppskjemi" spesielt når den har fått ligge en stund på huden. Issey Mieky har jeg faktisk aldri prøvd noe fra, men noterer det bak øret og tester neste gang jeg er på parfymejakt! 1
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2016 Takk for tips! Hvordan er holdbarheten på denne? 1
Gjest O.G. Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Desertrose89 skrev: Takk for tips! Hvordan er holdbarheten på denne? Spørsmål til meg?
Finngirl Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 Gucci Rush. Den røde, ikke den rosa liker veldig godt Angel av thierry mugler, hva synes dere andre om den? 1
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2016 10 minutter siden, O.G. skrev: Spørsmål til meg? Ja unnskyld! Er litt ny her serru :-) 1
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, Desertrose89 skrev: Haha ikke slemt i det hele tatt. Jeg ser hvor du vil hen, for det er helt klart en polariserende duft. Har selv et lite elsk/hat forhold til den - men føler likevel at den fungerer med min "kroppskjemi" spesielt når den har fått ligge en stund på huden. Issey Mieky har jeg faktisk aldri prøvd noe fra, men noterer det bak øret og tester neste gang jeg er på parfymejakt! Har en venninne som bader i denne, hun skjønner ikke at når man bruker en så dominernde duft så bør en bruke veldig lite. Max 1 sprut. Blir litt som Obsession, Poison og Lou Lou. Tunge parfymer som man må bruke sparsommelig. Får vondt i hodet av å sitte ved siden av folk som bruker mye av slike dufter. 2
applestories Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 Kan ikke huske å ha fått kompliment for en parfyme noen gang. Synes det er utrolig vanskelig å finne noen gode også, blir vanskelig uten parfymeri i nærheten og man ikke kan prøve seg frem
Gjest O.G. Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, Desertrose89 skrev: Takk for tips! Hvordan er holdbarheten på denne? 1 time siden, Desertrose89 skrev: Ja unnskyld! Er litt ny her serru :-) På meg så sitter den ca 8 timer.
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2016 20 minutter siden, applestories skrev: Kan ikke huske å ha fått kompliment for en parfyme noen gang. Synes det er utrolig vanskelig å finne noen gode også, blir vanskelig uten parfymeri i nærheten og man ikke kan prøve seg frem Anbefaler å sjekke ut nettsiden fragnatica. Mange gode omtaler, men er klart det er vanskelig dersom man ikke får prøvd seg frem. Det beste er jo å spraye på egen hud, og gjerne hvordan denne utvikler seg gjennom dagen før man evt. bestemmer seg. Fragnatica kan være et fint verktøy hvis du har noen parfymer du er glad i, og se hvilke andre parfymer andre brukere er fornøyd med i samme "duftfamilie" Du kan se litt på om det er noen gjennomgående noter du tiltrekkes av, og kanskje til og med vurdere å prøve noe du vanligvis ikke ville gått for☺️ Si fra om du trenger forslag, om du har noen favoritter er det fint som referanse.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 Det aller meste som er laget av Alberto Morillas. Spesielt en duft som har gått ut av produksjon, Panthere de Cartier. Eau de parfume fungerer på langt nær like godt som parfymen på meg. Heldigvis har jeg fremdeles en flaske i kjøleskapet. Den må ikke forveksles med den mye nyere La Panthère, - det er en helt annen duft. Anonymkode: f6e19...8c8
Monky6 Skrevet 14. oktober 2016 #15 Skrevet 14. oktober 2016 Dolce & Gabbana, The One D&G, Light Blue Bvalgari, Noir Calvin Klein, Euphoria veksler på disse, og får nesten daglig komplimenter på lukten. De har noen av de samme kvalitene, som da har blitt 'meg'. Holdbare, 2 sprut på morningsen.
neon_sun Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 Den jeg har fått absolutt mest skryt for er pinlig nok Britney S fantasy midnight. På en god andreplass og ikke fullt så pinlig; V &-R flowerbomb bonbon
applestories Skrevet 14. oktober 2016 #18 Skrevet 14. oktober 2016 59 minutter siden, Desertrose89 skrev: Anbefaler å sjekke ut nettsiden fragnatica. Mange gode omtaler, men er klart det er vanskelig dersom man ikke får prøvd seg frem. Det beste er jo å spraye på egen hud, og gjerne hvordan denne utvikler seg gjennom dagen før man evt. bestemmer seg. Fragnatica kan være et fint verktøy hvis du har noen parfymer du er glad i, og se hvilke andre parfymer andre brukere er fornøyd med i samme "duftfamilie" Du kan se litt på om det er noen gjennomgående noter du tiltrekkes av, og kanskje til og med vurdere å prøve noe du vanligvis ikke ville gått for☺️ Si fra om du trenger forslag, om du har noen favoritter er det fint som referanse. Takk for tips, skal sjekke ut siden
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #19 Skrevet 14. oktober 2016 51 minutter siden, Monky6 skrev: Dolce & Gabbana, The One D&G, Light Blue Bvalgari, Noir Calvin Klein, Euphoria veksler på disse, og får nesten daglig komplimenter på lukten. De har noen av de samme kvalitene, som da har blitt 'meg'. Holdbare, 2 sprut på morningsen. Jeg har SÅ lyst til å like Light Blue. Vet denne er manges favoritt og syns den lukter nydelig på andre, meg derimot? Not so much🙄 Må gi den en ny sjangse kjenner jeg! The One er også god, brukte den mye for noen år tilbake. Euphoria minner meg veldig om min første kjæreste. Sinnsykt god parfyme, men den har jeg så negative assosiasjoner til pga eksen at jeg holder meg unna. Gal hører du😫 Bvlgari - Noir gjenstår å teste! Takk for bidrag:-) 2
Desertrose89 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #20 Skrevet 14. oktober 2016 Hvordan sprayer dere andre parfyme for lengst mulig holdbarhet? Litt avhengig av anledning, sprayer jeg enten 1 eller begge håndledd, en/begge sider bak øret, nakken (kveld) Vaselin/luktfri bodylotion på håndledd før spray føler jeg gjør at parfymen sitter leeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå