Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 100% ærlig under brukernavnet mitt. Det høres kanskje ekstremt kjedelig ut, men jeg har mange kontroversielle og irriterende meninger. Dessverre har jeg noen kjedelige meninger også. Skal sies at jeg ikke er den beste på allmennkunnskap, men jeg skyr ikke bort fra å ha meninger om ting jeg ikke kan noe om ! Syns du tråden din får lite svar og eser ut? Syns du en tråd kunne trengt litt spice? Skulle du ønske noen kalte deg en idiot og håper i hemmelighet at du tråkker på en spiss lego? Ikke se lenger, skjære er her! Jeg kan alltids skrive innlegg i en av de telletrådene også, men vit at hvert innlegg vil drepe en del av sjelen min Forresten så svarer jeg bare når jeg er full/ føler for det, for sånn er det. Men jeg vil ikke ignorere forespørsler, har jeg ikke svart på 2, så vil jeg ikke svare på 3 eller 4 heller Om andre brukere vil gjøre det samme, så er det fult lov i denne tråden. Bare si fra at du vil være en "svarer" (dørmatte for andres behov for drama). Dersom en saklig bruker melder seg frivillig så er jo det en fin sjanse til å utnytte det til å få den til å svare på teite tråder. Om noen har forslag til forbedring av denne tråden så si fra. Forresten, vi må ha noe takhøyde her, så sorgforumene er off limit. Prøv å begrens psykisk skade av andre mennesker
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, teblad skrev: Du har jo ikke svart i denne. Brukernavnet ditt er homo Det var en smakebit av det jeg kan gi
teblad Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, skjære skrev: Brukernavnet ditt er homo Det var en smakebit av det jeg kan gi De homoseksuelle har god smaksans. Bl.a i interiørdesign, styling etc. Jeg tar det som et kompliment. Selv om jeg er jente. 1
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, teblad skrev: De homoseksuelle har god smaksans. Bl.a i interiørdesign, styling etc. Jeg tar det som et kompliment. Selv om jeg er jente. Nå håpte jeg at du kunne late som om du var fornærmet slik at jeg fikk mer publisitet ):
teblad Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, skjære skrev: Nå håpte jeg at du kunne late som om du var fornærmet slik at jeg fikk mer publisitet ): ( dypt fornærmet ) buhu
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 skjære delivers Bevist 10/10 effektiv trådsvarer Dessuten er svart te best
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 Svar i denne tråden: Anonymkode: b2664...fc3
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 Okei, det var min AB, men ingen skrev noe så da måtte jeg nesten gjøre det selv
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg er relativt full, men jeg svarte den tråden. Versjegod
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, skjære skrev: Jeg er relativt full, men jeg svarte den tråden. Versjegod Hei Kan du hjelpe til i tråden Gjett ordet på underforum Språk? Anonymkode: e7219...04b 1
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei Kan du hjelpe til i tråden Gjett ordet på underforum Språk? Anonymkode: e7219...04b Du er ganske søt som spør. Du er også en sadist som prøver å få meg til å løse gåten etter å ha drukket x antall alkohol enheter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 @skjære du kan jo hvis du har lyst, svare i de nevnte tråden på underforum språk hvis du har lyst og når du er edru. Jeg tok deg bare på ordet angående ditt hovedinnlegg, og tenkte at det er fint om flere blir med på ordgåtene der Anonymkode: e7219...04b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, skjære skrev: Du er ganske søt som spør. Du er også en sadist som prøver å få meg til å løse gåten etter å ha drukket x antall alkohol enheter Her er link, om du skulle få lyst Anonymkode: e7219...04b
Gjest skjære Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: @skjære du kan jo hvis du har lyst, svare i de nevnte tråden på underforum språk hvis du har lyst og når du er edru. Jeg tok deg bare på ordet angående ditt hovedinnlegg, og tenkte at det er fint om flere blir med på ordgåtene der Anonymkode: e7219...04b Ja, du har helt rett. Å påpeke mine svakheter er del av "gamet". Jeg har også sagt at jeg skal svare på tråder, så jeg skal ikke snu meg unna der. Jeg setter pris på innlegget ditt ! Jeg kan si teite ting iblant, men jeg anerkjenner innlegget ditt. Det er mitt ansvar at jeg sa jeg skal poste i trådene! hadde vært en teit lek om jeg bare skulle si ting jeg visste mye om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå