AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Noen som har blitt uplablagt gravid? Hvordan tok mannen dette med det samme? Og hvordan tok han det etter litt tilvenning? Hvordan var deres livssituasjon? Barn fra før osv? Anonymkode: 19c3b...ab0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Han tok det bra med en gang. Han ble faktisk så rørt at han begynte å grine, og det er ikke noe han har for vane. Ingen barn fra før. Anonymkode: b6f4a...699
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Han fikk tårer i øynene og ga meg en laang klem. Baby er 8 mnd nå og han har vært helt strålende hele tiden. Dette er første barnet. Tidspunktet var IKKE ideelt for å si det sånn. Eller, vi har vært sammen i 7 år og har et trygt og fint forhold, men vi var midt i et veikryss hvor vi var litt usikre på hvilken by vi skulle bo i osv. Jeg var i et vikariat som nærmet seg slutten, han var student på siste året. Vi hadde sagt opp leiligheten vår og alt var usikkert. Men det ordnet seg, alt sammen. Heldigvis. Anonymkode: 387a3...52e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Han ble helt i fra seg, og insisterte på abort. Hadde vært sammen i 5 år da, og hadde allerede et barn sammen. Jeg klarte ikke ta abort, sa at jeg forsto hvis han ville gå sin vei. Men han ble. Jeg var 100 % alene i svangerskapet med graviditeten, han tok ikke på magen en gang. Har fått vite i ettertid at han følte at han ble far mot sin vilje. Forholdet vårt ble helt dødt etter det. Etter barnet var født ble han jo glad i babyen, men jeg har så langt vært alene med ansvaret for henne. Nettopp funnet ut at han var utro noen mnd når babyen var 2 mnd. Anonymkode: 8739d...8e1
AdEm Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Fikk positiv test for en måned siden. Fortalte mannen det, han trodde ikke på meg, så tokk test neste morgen som han så. Han ble temmelig stille, og er fortsatt stille men snakker litt mer om nr 2 og gleder seg seffølgelig. Han ønsker mange barn i fremtiden:) Vi har en liten baby som er født i februar16. 1
Lyckeliten Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Han har et barn fra før, ingen sammen. Jeg er student, men vi har god økonomi og eier stor bolig. Hadde ikke tenkt til å få barn på noen år. Først var han veldig negativ og følte seg presset til å bli far igjen. Nå ca 4 uker senere begynner han å glede seg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Han sa at jeg fikk bestemme hva vi skulle gjøre, han støttet meg uansett valg. Det var helt uplanlagt og tidligere enn det vi hadde planer om. Valgte å beholde og han er glad for det forteller hele tiden om hvor bra dette blir, stryker meg på magen og sier han gleder seg ❤️ Anonymkode: 8bb07...0c8 1
yabbadoo Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 Har nettopp blitt uplanlagt gravid med nr 2. Ble gravid da nr en var 4 mnd. Han er 6 mnd nå og jeg er to mnd på vei. Vi har visst det et par dager. jeg ringte og fortalte det mens han var på jobb. Kunne ikke være alene om det sjokket. Han sa han ble ganske sjokkert og jeg sa vi kunne snakke om det når han kom hjem, men jeg spurte om vi skulle beholde det og det skulle vi selvfølgelig sa han. Etter et par min sendte han mld og sa at det blir bra dette her. Nå er vi enig om at vi nok ikke helt har tatt det innover oss :-p men vi gleder oss og er redde begge to.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Eksmannen min tok det ikke fint. Kjeftet og hylte og skrek til meg... Han endte opp med å flytte inn hos en venninne av seg, og han sa han ikke ville ha meg lenger. Jeg har vært alene hele svangerskapet, og når barnet ble født begynte han å lage bråk for å få omsorgen. Barnet er 1,5 uker gammelt nå, og jeg er utslitt av bråket til eksmannen... Anonymkode: 92cde...d1a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Var ikke gift, men kjæresten min oppførte seg som ett helvete. Stod og slo i en vegg og bar seg og brukte seg over at jeg tvang han til å bli far mot hans vilje, etter at HAN ikke ville bruke prevensjon mer og jeg ble gravid etter overraskende mange måneder på den måten. Anonymkode: 7e168...8de
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 På Saturday, October 15, 2016 den 22.38, AnonymBruker skrev: Eksmannen min tok det ikke fint. Kjeftet og hylte og skrek til meg... Han endte opp med å flytte inn hos en venninne av seg, og han sa han ikke ville ha meg lenger. Jeg har vært alene hele svangerskapet, og når barnet ble født begynte han å lage bråk for å få omsorgen. Barnet er 1,5 uker gammelt nå, og jeg er utslitt av bråket til eksmannen... Anonymkode: 92cde...d1a Stakkars deg, så dum han er. Ønsker deg og babyen lykke til videre 💖🎁🌈 Anonymkode: 3c496...b14
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Vi ble uplanlagt gravid noen måneder etter bryllupet. Vi ble jo litt sjokkert, men det var aldri snakk om å ta abort uansett, men vi hadde ikke tenkt på barn riktig enda. Men mannen var nok egentlig mer enn klar nok, for han gledet seg veldig og ville være med på alle kontroller hvis han hadde mulighet i forhold til jobb. Menn som føler seg lurt og blir sinte pga en graviditet har jeg aldri forstått. Blir man gravid, så er det pga sex som begge var med på. Og i et fast forhold så går men ille rundt og føler seg lurt fordi man hadde blitt gravide ved et uhell. Hadde mannen min vært en sånn type så hadde han blitt alene, for så umodne menn er ikke jeg sammen med. Anonymkode: 92562...397 1
mjauritz Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Med det samme ga han meg en stor klem og løftet meg opp, ga meg en high five og ville bestille time til ultralyd med det samme. Slik fortsatte det hele veien. Han ville være med på alt og de siste ukene ville han nesten ikke forlate hjemmet i tilfelle noe skulle skje og han ville ikke gå glipp av noe! Abort var aldri et tema for han engang. Vi hadde ikke snakket om barn, men han hadde sagt at han gledet seg masse til den dagen han skulle bli pappa. Vi hadde ingen barn fra før, og vi hadde ikke vært sammen i spesielt mange år. Jeg var den med panikk, mens han var bare helt i 100 hele veien. Nå er hun 6 mnder, og hun er en skikkelig pappajente! Allerede fra dag 1 ville han ut å trille, han vil leke og holde hun hele tiden og teller ned dager til pappapermen Jeg er veldig heldig skjønner jeg! Endret 17. oktober 2016 av mjauritz 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå