AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Altså - jeg har lett i de vesker og jakker jeg måtte finne, hvor jeg vanligvis har de - når de ikke henger der de skal.... og de er borte vekk! Har vært borte noen dager og jeg har brukt en reservenøkkel... Noen som har peiling på hvor jeg bør lete? Jeg tror den må være i huset her et sted, siden jeg kom meg inn med de en gang da Stort hus på 3 etasjer... men det må være i 1. etg., evnt. ved trappeoppgang... Anonymkode: 243cc...839
fiole Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Uhuhu, ha deg vekk spøkelse bø, husjs med deg, gå til naboen
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, fiole skrev: Uhuhu, ha deg vekk spøkelse bø, husjs med deg, gå til naboen haha tror du et spøkelse har tatt den? Vel, jeg er et vimsehue og mannen min er frustrert over at jeg gang på gang roter vekk nøkler osv... Men ang. spøkelser... så er det jo et eller annet her og der her ja... Her en dag opplevde jeg følelsen av en dame som gikk mot meg mens jeg halvsov i sofaen. Spooky Og i kjelleren tør jeg ikke gå om kvelden. Anonymkode: 243cc...839 1
fiole Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Nei, spøkelser gidder ikke å stjele nøkler, du har nok vært litt distree 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, fiole skrev: Nei, spøkelser gidder ikke å stjele nøkler, du har nok vært litt distree Jupp, jeg fant de nå I et siste forsøk tenkte jeg å sjekke bagasjerommet på bilen, da der ligger litt ting der fortsat... og jeg tenkte det kan jo hende at den har falt ut av en lomme/veske? Og jovisst... der, løst i bagasjerommet lå de Så nå hang jeg de på rett plass, og skal prøve å gjøre det hver gang nå... Bilnøklene er her på pulten, men NÅ skal de og på plass Hilsen surrehue Anonymkode: 243cc...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå