Gå til innhold

Bladet 'Ditt bryllup'

CEL.

Anbefalte innlegg

Det skulle komme ut i dag? Jeg har vært på tre Narvesen-kiosker og de hadde det ikke. De visste heller ikke om det skulle komme. Jeg hadde planlagt å ta det med på jobb og kose meg med det i dag (jeg sitter bare å tar telefonen for tiden...) Kjipt, får se om det er kommet i morgen da.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Utålmodig?

Skjønner deg godt! Da kan jeg altså bare utsette å kjøpe det til i morgen iallfall....

Takk for tipset!

Hermelin icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reklamerer i bladet for en ny, flott side på nettet full av bryllupstips, og så virker ikke linken en gang..........

Og på nettsiden deres er det fortsatt det gamle bladet som er sitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også å gå inn på nettsiden, men den samme gamle siden kom opp. Det virker som om de kanskje har problemer? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blade var kommet i Narvesenbutikken på togstasjonen i Sandvika i dag tidlig i alle fall:-)

Jeg fikke ikke tid til å kjøpe det, men jeg så det sto der og ventet på meg icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de de kun inn på Narvesen og lignende bladbutikker eller kommer bladet i vanlige dagligvarebutikker også`?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt dårlig at de ikke har fått ut bladene i hyllene på narvesen. Så at det sto mange bunker med nye balder bak disken når jeg spurte om bladet var kommet. De sa nei og gjorde ikke noe for å sjekke i de nye bladene...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nettopp på hjemmesidene og nesten alle temaene var like der som på kvinneguiden.

Skulle tro de hadde brukt Kvinneguiden som mal!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olse:

Ja.. men synes ikke det er så rart jeg, det er jo samme temaet og da er det vel nesten ikke til å unngå?! Men det er visst ikke så mange brukere der enda..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Internettsiden var skuffende.. Om det ikke er mye annet i bladet gidder ikke jeg kaste bort penger på det!! icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...