Gå til innhold

Folk som hele tiden skal vise kjærligheten sin fram på FB o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om slike mennesker? Jeg har noen Facebook-venner som skriver kjærlighetserklæringer til kjæresten,både på veggen h*ns og i statusen sin. Skjønner liksom ikke helt hva de vil med det. Jeg elsker min samboer, og jeg har et behov for å si det - til HAN. Har aldri skjønt og kommer aldri til å skjønne statuser ala "Elsker deg over alt på jord,gutten min ❤❤❤ Du et det beste som har skjedd meg, og du er den fineste i verden 😘😘😘❤❤❤"

Hva tenker dere andre om disse menneskene? 

Anonymkode: 7bbd5...1d4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kleine og fæle mennesker som burde skamme seg! Jeg te ker alltid at forholdet henger i en tynn tråd når man har behov for å skrive slike statuser.. 

Skrevet

tenk når det blir slutt...

Skrevet

Jeg kjente et sånt par på FB. Bare romantiske kjærlighets erklæringer, turer sammen og idyll i heimen. Tenkte faktisk de to var heldige som hadde hverandre.

Så plutselig en dag popper nyheten opp at de har gått hver til sitt...

Man kan lett la seg lure av fasader i sosial media.

Anonymkode: 30e9c...762

Skrevet

Tenker ikke over det. Scroller bare vider. De får drive på som de vil :) 

Anonymkode: b810f...269

Skrevet

Er ikke sånne uttalelser nesten det samme som å pisse opp reviret sitt foran de andre leserne som kanskje ville hatt kjæresten deres? Sånn for sikkerhets skyld? Tommelen ned fra meg. 

Anonymkode: e237a...f52

• Liker 1
Skrevet

jeg har en kollega som har sagt rett ut flere ganger at han vil ha sex med meg, i tillegg til at han omtaler samboern sin veldig stygt bak ryggen hennes. 

men på FB skriver han digre kjærlighetserklæringer til henne annenhver uke...

Anonymkode: 9ae54...b8d

• Liker 2
Skrevet

Slike folk blir slettet som venn med en eneste gang fra FB.

Anonymkode: d252c...279

Skrevet

La folk få være søte og forelsket så lenge de vil. Folk som har noe i mot slik er enten single, bittre og sjalu eller lever i et dårlig og/eller kjedelig forhold.

Skrevet

Det kan faktisk være skadelig for et forhold å bli nedrent av negative kommentarer hele tiden.

Skrevet

Er det fortsatt folk som holder på sånn i 2016? :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...