Gå til innhold

Kvinneadferd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har datet en dame 3-4 ganger no. Vi har stort sett vært på hjemmedates, og hun har overnattet et par ganger. Vi snakker mye sammen, men når det kommer til det fysiske så er det jeg som står for alt. Jeg er jo vant med at jeg som mann må være den som alltid eskalerer ting, og tar initativ, men det pleier jo å jevne seg ut litt når man har interesse fra begge parter. Vi har hatt sex, men kun fordi jeg tar på henne, og eskalerer ting, hun tar ikke noe særlig på meg, og hun snur seg alltid vekk når jeg prøver å kysse. Jeg liker å kose når vi sover sammen, og hun lar meg gjøre det, men gjør intet tilbake.  Hun virker interessert i å treffe meg, og inviterte meg hjem til seg dagen etter sengekosen.
Så når vi treftes igjen første gang etter sex så ender vi i sengen igjen uten klær, men det er samme greia, får ikke kysset henne, og hun viser ikke interesse/tenning mot meg.
Jeg kjenner nå at jeg føler at jeg ikke gidder dette mer. Greit nok at hun spiller kostbar, men er det vits etter vi faktisk har hatt sex?
Føler at hun ikke har noe tenning på meg. Det er helt greit, jeg trenger ikke tenne alle damer, men hvorfor da fortsette å ha lyst å treffe meg?
Vet ikke om det er vits å fortsette å date.  Hva er greia her damer ?

Anonymkode: 3fb3c...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke vurdert å spørre henne da? Om problemet er at hun ikke ønsker å kysse deg eller om hun generelt ikke er glad i å kysse.

Anonymkode: 4fff0...d55

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du må snakke med henne da ts. Spør henne hvorfor hun gjør det.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det der er da ikke å spille kostbar på noen måte... Snakk med henne.

Anonymkode: fee5e...f09

• Liker 1
Skrevet

Kysser dere utenom senga?

er det etter oral hun ikke vil kysse, eller alltid?

Anonymkode: 85cca...aa6

Skrevet

Kanskje hun bare trenger litt mer tid for å bli trygg på deg? 3-4 dater er ikke så mye

Anonymkode: 3f6e4...7ab

Skrevet

Pusser du tennene dine og dusjer før sex? hvis ikke, så er det kansje et hint om at du bør gjøre det?

Anonymkode: ff380...ebc

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne!!! Jeez...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...