AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 1. Kan tampongen forsvinne? 2. Det gjør vondt å ta inn en tampong 3. Hvordan tar man inn en tampong? Anonymkode: de70e...5b5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Nei, den kan ikke forsvinne. Har du ikke hatt om kvinnelig anatomi på skolen? Hvis det gjør vondt kan du bruke en dråpåe glidemiddel eller spytt. Når du først har lært deg å sette inn tampongen gjør det ikke vondt. Anonymkode: 693c8...ce9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Shepherd skrev: Nei Nei Stapp den oppi I grunnen Anonymkode: 693c8...ce9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Hva er seksuelt med tamponger? Anonymkode: 39438...2e5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 En kort video om tampongbruk Anonymkode: 7ac05...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg gav opp forsøket på å bruke Ob etter 3-4 forsøk for det gjorde vondt...fikk den bare inn i åpningen. Men når jeg skulle presse den lengre opp så var det så vondt. Da gav jeg opp og turde jeg ikke mer. Får jo inn en finger men en ob er litt større enn fingeren for den utvider seg. Har alltid lurt på hvorfor det er så vondt å putte noe inn i skjeden. Har aldri hatt sex. Har alle problemer med Ob før en har hatt sex...? Anonymkode: 293d5...cb3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er seksuelt med tamponger? Anonymkode: 39438...2e5 den skal opp i det aller helligste, kanskje derfor? Anonymkode: 867dc...34b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gav opp forsøket på å bruke Ob etter 3-4 forsøk for det gjorde vondt...fikk den bare inn i åpningen. Men når jeg skulle presse den lengre opp så var det så vondt. Da gav jeg opp og turde jeg ikke mer. Får jo inn en finger men en ob er litt større enn fingeren for den utvider seg. Har alltid lurt på hvorfor det er så vondt å putte noe inn i skjeden. Har aldri hatt sex. Har alle problemer med Ob før en har hatt sex...? Anonymkode: 293d5...cb3 Jeg slet veldig, før jeg "knakk koden". Dvs, jeg skjønte da jeg oppdaget hvor lett det var at jeg rett og slett hadde brukt feil vinkel på tampongen da jeg forsøkte å få den oppi. Anonymkode: ea494...f0d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 hvis man får feil vinkel på vagina så vil det bli vanskelig å sette inn en ob. for de fleste fungerer det om de setter ene foten på toalettet feks, da kommer man litt bedre til. prøv også å vrikke litt på tampongen for å se om vinkelen er riktig. den skal så langt opp du får den å det er ikke mulig at den forsvinner noen andre steder en ut igjen det at det gjør vondt når du skal sette den inn kan være fordi skjeden er for tørr og at du anspenner deg. prøv å slapp helt av og bruk en dråpe glidemiddel eller spytt på den for å gjøre det lettere Anonymkode: 867dc...34b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå