Gå til innhold

Tips til dere som trenger en varm vinterjakke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 % på alle jakker på sportamore.no. Der selger de blant annet Svea jakken. :) 

Anonymkode: a5d8f...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste sparetips? Ikke vær opphengt i merker, men kvaliteten på det man kjøper. Det sparer jeg mange tusen på hvert år.

Anonymkode: d8f62...420

• Liker 3
Skrevet

Stormberg har også storsalg på jakker, hvis noen lurte.

Anonymkode: 08832...727

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste sparetips? Ikke vær opphengt i merker, men kvaliteten på det man kjøper. Det sparer jeg mange tusen på hvert år.

Hvis man vet av et merke som er kjent for god kvalitet så er det vel ikke rart om man er "opphengt" i merket. Det ene utelukker ikke det andre vet du :)

Skrevet

Jeg kan anbefale å gå på bruktbutikker. Det er utrolig mange varme gode jakker der. Selv har jeg kjøpt alle vinterjakkene mine der de siste par årene, og har spart massevis av penger.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man vet av et merke som er kjent for god kvalitet så er det vel ikke rart om man er "opphengt" i merket. Det ene utelukker ikke det andre vet du :)

Nei, men som sagt. Sammenligner jeg prisen på det jeg har kjøpt av god kvalitet med tilsvarende plagg i en dyr merkevare (selv om de kjøpes på salg) sparer jeg mye penger. Så får du fortsette å jakte på de mest trendy merkene. :)

Skrevet
2 minutter siden, Persephone skrev:

Jeg kan anbefale å gå på bruktbutikker. Det er utrolig mange varme gode jakker der. Selv har jeg kjøpt alle vinterjakkene mine der de siste par årene, og har spart massevis av penger.

Ja, især ulljakker og -kåper.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, især ulljakker og -kåper.

Jepp, jeg kjøpte meg ei utrolig fin ullkåpe på UFF forrige uke til 300 kroner. Virkelig verdt en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...