Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg  skal få tida til å gå alene? Jeg jobber ganske mye (120%),  men har startsett fri på ettermiddagene og annenhver helg. Jeg trener 2-3 ganger i uka, men bortsett fra det sitter jeg mye på sofaen hjemme med mobil i hånden. Hva burde jeg gjøre? Vil ikke være så mye på mobilen. Har både venner og kjæreste, men møter ingen av dem i ukedagene pga. jobb og reisevei. 

Har dere tips? Tenker at situasjonen min ikke er så unik, hva driver dere andre med når dere ikke er på jobb? 

Anonymkode: 15960...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra i'n.

Anonymkode: 3b12f...9e5

Skrevet

Har samme problem, Aner ikke hva jeg skal gjøre, kjeder meg alt for mye. Håper noen har noen tips, men jeg tenker mye på å begynne å trene. Men så klart man trenger noe annet også, helst å være sosial, bare at jeg har så lite venner, og det går ikke å få flere dessverre. 

Anonymkode: 75aad...88c

Skrevet

Det beste er vel å finne seg en hobby, men syns det er vanskelig selv. Jeg er ikke glad i å lage ting, så strikking og tegning og sånt er utelukket. Optimalt sett hadde jeg funnet en aktivitet så jeg også hadde fått mosjon. 

Hva med kurs? Språkkurs, matlaging, vinkurs? 

Anonymkode: 77f29...a25

Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke sånne mennesker som ikke finner på noe å gjøre på fritiden. Jeg jobber 100 %, bor alene, og synes jeg har altfor lite fritid! Kveldene og helgene går altfor fort. Ser på serier/film, går tur, trener, er på internett, leser, gjør husarbeid.

Anonymkode: ac2f7...86e

• Liker 2
Skrevet

Legg mobilen til lading et sted du ikke får tak i den på armlengdes avstand, så blir du ikke fristet til å plukke på den.

Les og se på tv, det er vel mye det folk gjør på kveldene. Eller du kan prøve mindfulness, yoga eller noe sånt, finnes program på YouTube. 

Gjest Spiderman
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår virkelig ikke sånne mennesker som ikke finner på noe å gjøre på fritiden. Jeg jobber 100 %, bor alene, og synes jeg har altfor lite fritid! Kveldene og helgene går altfor fort. Ser på serier/film, går tur, trener, er på internett, leser, gjør husarbeid.

Anonymkode: ac2f7...86e

Folk er forskjellige.

Til ts:

Prøv ut nye hobbyer. Se om du finner noe du vil bruke tiden på. Ellers kan du ta treningen din til et høyere nivå.

Endret av Spiderman
Gjest The damned
Skrevet

Ikke alltid jeg gjør så masse,men kjeder meg nesten aldri. Nå liker jo jeg å gjøre ting alene,så jeg ser på tv-serier eller film,surfer på nettet,spiller spill på playstation eller mobilen,leser,går tur osv.

Om du ønsker å bruke mindre tid på elektronikk så kan du kanskje se om du finner deg en hobby eller et kurs som noen foreslo. Jeg har lyst til å begynne og strikke,men må ha råd til å kjøpe garn og andre ting først.

Spørs litt om du ønsker å komme deg ut eller bare å finne på ting alene :)

Skrevet

Har aldri problem med å finne på noe: lese pensum, skrive oppgaver, husarbeid, gå en tur, besøke venner /familie, spille sims, lese bok/blad, onanere( anbefaler literotica.com love it!), tegne, kose/stelle/vaske marsvina mine, henge på kg, facebook  o.l, se på en serie, se en film.....osv osv...

Er jo egentlig mye å finne på da, føler aldri jeg har NOK fritid egentlig kunne alltids hatt mer liksom :P

Skrevet

Sitte her på kvinneguiden, eller andre debatt-forum. For eksempel diskusjon.no, VGD og så videre...

Skrive blogg, eller hos Wikipedia eller lignende. :P

Anonymkode: 47c08...c75

Skrevet

Jeg strikker:) Mens jeg spiser, mens jeg sitter på do og i senga etter at jeg har lagt meg.

Anonymkode: dcab2...5c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...