AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 (Da dette omhandler dåp, håper jeg at jeg er på rett temaside. Bytt dersom den hører til et annet sted). Min sønn skal døpes og jeg ønsker en ammevennlig kjole som også ser bra ut. Min kroppsfasong er såpass problematisk' at klær fra h&m og liknende ikke passer. Jeg er medium i kropp, men puppene er xl og jeg vurderer å kjøpe denne kjolen fra mamalicious: http://www.mamalicious.com/no/no/mm/ammetoey/kjoler/vevd-ammekjole-20006413.html?cgid=mm-nursing-dresses&dwvar_colorPattern=20006413_BlackIris#start=1 Har noen erfaringer med merket? Og hvordan er de i størrelse? Jeg er 1.60 og har midje (timeglass). Ønsker gjerne å amme diskrét, med tanke på at hele slekta til meg og min mann vil være til stede. Er ammekjolene fra mamalicious diskré og var du fornøyd med passform puppene fikk i kjolen? Vurderer å bestille i L og XL for så å sende tilbake den som ikke passer. Noen som kjenner til hvordan de er på retur og levering? Om noen har annet å anbefale (noe ala denne kjolen) tar jeg gjerne imot råd. Anonymkode: 71310...1f1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg hadde en lignende kjole fra Mamalicious til vår dåp, jeg var veldig fornøyd med den hvertfall. Bittelitt knotete med ammeåpningen i siden, men ikke umulig å få til. Jeg hadde en cardigan/bolero utenpå, så skjulte meg litt i den også. Jeg tror jeg har min i L og den passet fint til meg, XL hadde blitt for stort, jeg er 1.65 og har noen kg ekstra etter graviditeten, spesielt rundt magen. Anonymkode: 930fe...7da
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Takk for svar! Ja.... Har noen ekstrakilo selv rundt magen. 🙄 Så da satser jeg på L og håper jeg rekker å bytte/finne noe annet om den ikke passer. Første gang jeg bestiller klær til meg selv på nett. TS Anonymkode: 71310...1f1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Kjolen var kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå