Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles tre "likes" igjen... 

:mynona:

Anonymkode: 287ce...c7b

• Liker 1
Skrevet

:nisse:

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

-126

Hei! Så du er en av dem som sitter på gjerdet og venter og venter og snapper tallet! Nå syns jeg du skal like (ikke din egen da) en stund framover, i stedet for å raye og tjoheie. Én liker teller mer enn tyve ray ray-innlegg :P (jeg ser for meg at hvis du venter til det står 9, og en annen rekker å telle, mister vi jo din likes og alt tar lengre tid, selv om du er her hele dagen?)

*Tar dette litt for seriøst merker jeg*:fnise:

• Liker 2
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 time siden, Lou Salome skrev:

Hei! Så du er en av dem som sitter på gjerdet og venter og venter og snapper tallet! Nå syns jeg du skal like (ikke din egen da) en stund framover, i stedet for å raye og tjoheie. Én liker teller mer enn tyve ray ray-innlegg :P (jeg ser for meg at hvis du venter til det står 9, og en annen rekker å telle, mister vi jo din likes og alt tar lengre tid, selv om du er her hele dagen?)

*Tar dette litt for seriøst merker jeg*:fnise:

Hei.

Dette medfører faktisk ikke riktighet. Har likt ganske så mange innlegg her inne og latt andre få sjansen. Jeg bør vel selv også få mulighet til å telle en gang iblant. Eller skal det bare gjelde alle andre bortsett fra meg? Dessuten er jeg ikke her døgnet rundt hver dag, året igjennom, hvis det var det du lurte på. :) 

Skrevet
4 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

..... Dessuten er jeg ikke her døgnet rundt hver dag, året igjennom, hvis det var det du lurte på. :) 

Men det har visst jeg vært de siste dagene... Tallet er deg vel unt, det var bare at jeg venta så lenge på nytt tall (hadde likt for lenge siden selv). God helg, skal gjøre andre ting nå, men sjekker innom for flere likes før sengetid :)

• Liker 2
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 minutt siden, Lou Salome skrev:

Men det har visst jeg vært de siste dagene... Tallet er deg vel unt, det var bare at jeg venta så lenge på nytt tall (hadde likt for lenge siden selv). God helg, skal gjøre andre ting nå, men sjekker innom for flere likes før sengetid :)

Det er alltid morsomt å ta noen maratondager her inne. Takk skal du ha, men ser også din frustrasjon. Veit hvordan det er. Riktig god helg til deg også, så sees vi plutselig. Du er for øvrig hjertelig velkommen til min tråd. :) 

Skrevet

:bond:  00112233445566778899001112223344556778890011223344556677889900112233445566778899001122 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...