Sola de Skrevet 8. november 2016 #761 Del Skrevet 8. november 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #762 Del Skrevet 8. november 2016 Hurra for sola vår! Har du husket å tulletelle-like på tallet 96? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #763 Del Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott! (Jeg tagget dem inn for deg) Anonymkode: ad618...7c8 Flott selv! Du er en ordentlig snilling! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2016 #764 Del Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hurra for sola vår! Har du husket å tulletelle-like på tallet 96? Håper jeg får fine tallet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #765 Del Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Flott selv! Du er en ordentlig snilling! Tusen takk snille du Kanskje @stan og @O.G. også har lyst til å bli med i tråden? Anonymkode: ad618...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #766 Del Skrevet 8. november 2016 @Arabella kanskje også har lyst til å bli med her? Anonymkode: ad618...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #767 Del Skrevet 8. november 2016 Innlegget som trenger 10 likes før det kan telles videre. Husk å sitèr innlegget sammen med tellingen, ellers teller den ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #768 Del Skrevet 8. november 2016 Kanskje @KongSonja og @DronningHarald også? *det må være lov til å forsøke seg* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #769 Del Skrevet 8. november 2016 Det er i så fall dette tallet som trenger likes! Takk til alle som bidrar Anonymkode: eaace...4f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #770 Del Skrevet 8. november 2016 Jo altså, dette ble brukt som oppmuntringssang den gangen de strakk kabler, men jeg tror kanskje at det kan brukes som tulletellesang...vet ikke helt om det får opp humør og livslyst, men here goes: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. november 2016 #771 Del Skrevet 8. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk snille du Kanskje @stan og @O.G. også har lyst til å bli med i tråden? Anonymkode: ad618...7c8 Jeg prøver, men jeg er ikke så flink med sånne store tall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Law Skrevet 8. november 2016 #772 Del Skrevet 8. november 2016 43 minutter siden, Happy_Face skrev: 96 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #773 Del Skrevet 8. november 2016 En sjenert Lov kommer og redder oss.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #774 Del Skrevet 8. november 2016 Hva gjør vi når vi har telt til 100 @Dr. A. Kula ? Fortsetter vi på 101 osv, eller har du Abstinenstråden klar? Anonymkode: ad618...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #775 Del Skrevet 8. november 2016 Takk og Lov for det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #776 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: En sjenert Lov kommer og redder oss.... Anonymkode: eaace...4f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #777 Del Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, Law skrev: 97 Tellingen har nådd nittisyv Tellingen går i raske klyv Snart skal jeg telle tallet hundre om ingen sniker som en dundre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #778 Del Skrevet 8. november 2016 Abstinenstråden er ikke klar. Først kommer vi i mål med denne. Dere er velkomne til å telle videre, men det er ikke sikkert jeg overvåker like nøysomt når målet er nådd (må ha liten pause). Men dere er jo så hyggelige og snille med hverandre, så det blir nok ikke problem å la tellingen gå videre. (Kanskje oppdaterer jeg målet også... ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #779 Del Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Abstinenstråden er ikke klar. Først kommer vi i mål med denne. Dere er velkomne til å telle videre, men det er ikke sikkert jeg overvåker like nøysomt når målet er nådd (må ha liten pause). Men dere er jo så hyggelige og snille med hverandre, så det blir nok ikke problem å la tellingen gå videre. (Kanskje oppdaterer jeg målet også... ) Tusen takk Anonymkode: ad618...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #780 Del Skrevet 8. november 2016 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tellingen har nådd nittisyv Tellingen går i raske klyv Snart skal jeg telle tallet hundre...om ingen sniker som en dundre. Dundre i hundre?....jeg lar meg forundre av en forumrotte som forrett-knasker på en smaksrik nittiåtte *kan da ikke forlate oss nå herr dr. trådstarter?* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå