Gjest Gregor Clegane Skrevet 5. februar 2017 #6321 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Ok Takk for tilbakemeldingen Er du også med i Abstinenstråden? Bare hyggelig. Abstinenstråden har jeg ikke deltatt på enda, men skal se nærmere på saken. Synes det er litt underholdene med disse telletrådene, blir bare litt "oppgitt" når man alltid kommer to sekunder for sent hele tiden i denne. Har prøvd gjentatte ganger å få telt her i det siste. Virker nesten som folk sitter å gnir inne her for å komme før meg, ha-ha!
An0nymBruker Skrevet 5. februar 2017 #6322 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Bare hyggelig. Abstinenstråden har jeg ikke deltatt på enda, men skal se nærmere på saken. Synes det er litt underholdene med disse telletrådene, blir bare litt "oppgitt" når man alltid kommer to sekunder for sent hele tiden i denne. Har prøvd gjentatte ganger å få telt her i det siste. Virker nesten som folk sitter å gnir inne her for å komme før meg, ha-ha! Det er fint at du vil se på Abstinenstråden Ja jeg synes også at disse telletrådene med likes er fine. Jeg håper at du får telt mange tall 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. februar 2017 #6324 Skrevet 6. februar 2017 9 timer siden, Xanthine skrev: -105 -106 God mandags morgen
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2017 #6325 Skrevet 6. februar 2017 10 timer siden, An0nymBruker skrev: Jeg fant kaka på nettet Pfffft! Du fikk den bakt på forumkjøkkenet. Jeg så deg nok. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6328 Skrevet 6. februar 2017 Nå står det faktisk på ni "likes" her! Er det ingen som er interessert i å telle videre ? Anonymkode: a1ba1...7e1 3
mia pia Skrevet 6. februar 2017 #6329 Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: -106 God mandags morgen -107 9
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #6332 Skrevet 6. februar 2017 Nå vil jeg ha neste tall! Hvis ikke kan det fort bli slik:
An0nymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6335 Skrevet 6. februar 2017 (endret) Dette er den aller første telletråden med likes på KG, og den ble startet av @Dr. A. Kula Det hadde vært fint om flere også ønsker å bli med i denne tråden Alle er velkommen til å bli med i denne tråden Hei @Testosteron @Hoppestrikk @Konsul @Sola de @stan @Arabella3 @Nimorna @Nietsoj @Supersol @Dark Angelina @Centrino @Stringfellow1 @Lou Salome @acetosella @Synne-Marie @Happy_Face @Melkebarten @Torelli @Cel @Ms.Angel @Elmaand @Yamina @Solopp @-S0fie- @Madelen @Frøkensina @Xanthine @fiole @Loki Laufeyson @GørilB @Lofotfrøken @antbug @LiseTV @Drama.Queen @Sylphrena @Orbis @pmbella @Batgirl @Kitten with mitten @Stiigen @Lanista1984 @^littletoomuch @Aldrisur @TigerGutten @Mayana @Zogi @pika @mia pia @GulSol @Kitty ♡ @MissMas @Nasse Nøff ❤ @-Missi- @Salka @Fru Uperfekt @Diamant @Torden @Gregor Clegane @AmandaVI @Monstrum @Hvalen @Zenobia @Kragebein @Alice i Eventyrland @EgmontM @Edie @Frk. K @Mynona @Nordvesta @Nori @Pavilion @Raven Emerald @Sulosi @Yvonne @Ann Christin og @Ina RS Noen av dere som er tagget her, er allerede med her. Har flere av dere lyst til å bli med i denne tråden? Reglene står i hovedinnlegget. Akkurat nå teller vi nedover. Det kreves 10 likes før neste teller kan telle videre, og det innlegget med forrige tall må siteres av neste teller. Akkurat nå er det innlegg nr 6345 med tall nr minus 109 som trenger likes, og som skal siteres av neste teller. Det innlegget er på neste side. Om noen av dere har lyst til å få med flere i tråden ved å spørre noen om de vil være med, er det fint og da vil tellingen også gå fortere Endret 6. februar 2017 av An0nymBruker
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #6336 Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, mia pia skrev: -107 -108
Synne-Marie Skrevet 6. februar 2017 #6337 Skrevet 6. februar 2017 Dette MÅ da være den millionte nest-siste laiken jeg gir?? Føles jaffal sånn 3
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #6338 Skrevet 6. februar 2017 Etter flere lysår bak mål har endelig Gregor Clegane nådd målet om å få delta i denne tråden igjen! Loosers, jeg klarte faktisk å komme før dere!
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #6339 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Synne-Marie skrev: Dette MÅ da være den millionte nest-siste laiken jeg gir?? Føles jaffal sånn Har følt på det samme veldig ofte den siste tiden. Du er ikke alene om frustrasjonen.
Synne-Marie Skrevet 6. februar 2017 #6340 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Har følt på det samme veldig ofte den siste tiden. Du er ikke alene om frustrasjonen. Har lizzm ikke tid til å henge her inne å vente heller, så da blir det jo mest "drive-by-liking" 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå