Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her! Bare rediger inn tallet 118 så er alt bra :) 

Anonymkode: 2753c...38b

-118

Endret av fiole
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Det innlegget som jeg linker til under her, trenger 4 likes før det telles videre til minus 120:

Ja, det var jeg som ga den siste. Men hva er det som har skjedd? Hvorfor skal vi plutselig gå tilbake?

Skrevet

Kun 3 likes mangler nå :mynona::mynona:

Tusen takk til alle dere som er med i tråden :blomst: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, fiole skrev:

-118

Du må jo trykke på linken for å komme til det gamle innlegget ditt og redigere det....

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Ja, det var jeg som ga den siste. Men hva er det som har skjedd? Hvorfor skal vi plutselig gå tilbake?

Det er en sitering som mangler tidligere i tråden.

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Det er en sitering som mangler tidligere i tråden.

Akkurat. Da forstår jeg.

Skrevet (endret)
42 minutter siden, fiole skrev:

-118

Hei

Du må sitere det innlegget i linken under:

På 8.2.2017 den 9.04, Loki Laufeyson skrev:

-118

og kopiere inn siteringen i ditt opprinnelige innlegg (link under her)

Eller kopiere den øverste siteringen (som jeg lagde en kopi av) inn i ditt innlegg med tall -119, ved å gå til det innlegget der du har tall -119, klikk på *endre* og lim inn kopien av  det innlegget som @Loki Laufeyson lagde med tall -118.

Skriver du fra pc eller telefon/ nettbrett @fiole? Hvis det ikke går an å kopiere inn den kopien som jeg lagde, inn i ditt opprinnelige innlegg med tall nr -119, kan du gi tilbakemelding om det?

Endret av An0nymBruker
Skrevet
10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

-119

Her må det ryddes opp. Regler er regler! Her må jeg ta ansvar selv og rette opp!

(ja vet det ikke er populært, men noen må ta drittjobben også)

Et hendig uhell, ja, men fortsatt feil! Her hadde dere mulighet til å rette opp med en gang, men så blir dere lemfeldig med regler og orden. Litt skuffet nå.

Hei

Skal vi bare telle videre fra ditt innlegg her, ettersom fiole ikke har redigert sitt innlegg?

Nå mangler det kun 3 likes på ditt innlegg med tallet -119

Skrevet
7 minutter siden, Solopp skrev:

Jeg tror arbeiderne er ute i streik hehe

Jeg laiker ikke noe tall før @fiole har fiksa opp! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Blir vel bare rot og tull det her!                    

:bond:

Anonymkode: a1ba1...7e1

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Venter tålmodig, til det har ordnet seg..:ac:

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

....det er jo bare en telletråd....Anonymkode: 2753c...38b

Bare? :) Det er en meget alvorlig telletråd skal jeg si deg...men den er også en leketråd. Det er viktig å huske når det blir veldig alvorlig og det kjennes ut som at det har kommet en tellepropp i systemet. Må jeg få anmode de rette menneskene om å ordne opp her snarest, så vi kan gå videre. Jeg skulle gjerne ha fikset alt sammen, men det har jeg vel ikke lov til. Det er jo bare snakk om litt klipp og lim på de rette stedene, ikke sant? :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
21 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

-119

Her må det ryddes opp. Regler er regler! Her må jeg ta ansvar selv og rette opp!

Et hendig uhell, ja, men fortsatt feil! Her hadde dere mulighet til å rette opp med en gang, men så blir dere lemfeldig med regler og orden. Litt skuffet nå.

Hva om siste mann liker dette innlegget og teller videre?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
23 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

-119

-120 ?

Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

-120 ?

Supert! :nordvesta:

God søndag alle sammen :hjerte:

Skrevet
19 timer siden, Solopp skrev:

-133 ☀

-119 er nå likt ti ganger, ref @Dr. A. Kula sitt innlegg. Det betyr at nå kan vi ta opp tellingen fra der vi slapp. To likes til på siterte innlegg, og vi kan skrive -134 på en fin fin søndag :hjerte: 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, ^littletoomuch skrev:

-119 er nå likt ti ganger, ref @Dr. A. Kula sitt innlegg. Det betyr at nå kan vi ta opp tellingen fra der vi slapp. To likes til på siterte innlegg, og vi kan skrive -134 på en fin fin søndag :hjerte: 

Om du fikser din telling nr -120 (som nå siterer fiole sin ikke-godkjente telling) slik at den siterer min telling som har nok likes, så er det greit. Da fortsetter vi fra Solopp sin siste telling.

Ellers fortsetter vi fra Loki sin.

• Liker 2
Skrevet
På 8.2.2017 den 19.03, ^littletoomuch skrev:

-120

På 11.2.2017 den 13.10, Dr. A. Kula skrev:

-119

-120

(da har jeg sitert meg selv for å vise at det var jeg som urettmessig tok tallet og -119 som er det rettmessige tallet fra  @Dr. A. Kula ) 

Er vi innafor nå? :helen: 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...