Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Fremhevede innlegg

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Ok :)

Takk for tilbakemeldingen :blomst:

Er du også med i Abstinenstråden?

Bare hyggelig. Abstinenstråden har jeg ikke deltatt på enda, men skal se nærmere på saken. Synes det er litt underholdene med disse telletrådene, blir bare litt "oppgitt" når man alltid kommer to sekunder for sent hele tiden i denne. Har prøvd gjentatte ganger å få telt her i det siste. Virker nesten som folk sitter å gnir inne her for å komme før meg, ha-ha! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Gregor Clegane skrev:

Bare hyggelig. Abstinenstråden har jeg ikke deltatt på enda, men skal se nærmere på saken. Synes det er litt underholdene med disse telletrådene, blir bare litt "oppgitt" når man alltid kommer to sekunder for sent hele tiden i denne. Har prøvd gjentatte ganger å få telt her i det siste. Virker nesten som folk sitter å gnir inne her for å komme før meg, ha-ha! :) 

Det er fint at du vil se på Abstinenstråden :jepp:

Ja jeg synes også at disse telletrådene med likes er fine.

Jeg håper at du får telt mange tall :blomst:

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
9 timer siden, Xanthine skrev:

-105

-106 

God mandags morgen :sol:

Skrevet

:hoppe: 

10 timer siden, An0nymBruker skrev:

Jeg fant kaka på nettet  

Pfffft! Du fikk den bakt på forumkjøkkenet. Jeg så deg nok.   :lur: 

• Liker 2
Skrevet

Nå står det faktisk på ni "likes" her!   

Er det ingen som er interessert i å telle videre ?       

:edie:   

Anonymkode: a1ba1...7e1

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

-106 

God mandags morgen :sol:

-107

• Liker 9
Skrevet

Jøss, der hadde jeg flaks!:nordvesta:

• Liker 3
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Nå vil jeg ha neste tall! Hvis ikke kan det fort bli slik: :) 

Skrevet

2 igjen :yvonne:

Anonymkode: 2753c...38b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er den aller første telletråden med likes på KG, og den ble startet av @Dr. A. Kula :nordvesta:Det hadde vært fint om flere også ønsker å bli med i denne tråden :jepp:

651171i085p8my3i.gif:nordvesta:

Alle er velkommen til å bli med i denne tråden :blomst:

Hei :) @Testosteron @Hoppestrikk @Konsul @Sola de @stan @Arabella3 @Nimorna @Nietsoj @Supersol  @Dark Angelina @Centrino @Stringfellow1  @Lou Salome @acetosella @Synne-Marie @Happy_Face @Melkebarten @Torelli @Cel @Ms.Angel @Elmaand  @Yamina   @Solopp @-S0fie- @Madelen @Frøkensina @Xanthine @fiole @Loki Laufeyson  @GørilB @Lofotfrøken @antbug @LiseTV @Drama.Queen @Sylphrena @Orbis @pmbella @Batgirl @Kitten with mitten @Stiigen  @Lanista1984   @^littletoomuch @Aldrisur  @TigerGutten @Mayana @Zogi @pika @mia pia @GulSol @Kitty ♡  @MissMas  @Nasse Nøff ❤  @-Missi-  @Salka  @Fru Uperfekt  @Diamant @Torden   @Gregor Clegane  @AmandaVI  @Monstrum @Hvalen @Zenobia @Kragebein  @Alice i Eventyrland  @EgmontM @Edie @Frk. K @Mynona @Nordvesta @Nori @Pavilion @Raven Emerald @Sulosi @Yvonne @Ann Christin og @Ina RS

Noen av dere som er tagget her, er allerede med her. Har flere av dere lyst til å bli med i denne tråden? :blomst:

Reglene står i hovedinnlegget. Akkurat nå teller vi nedover. Det kreves 10 likes før neste teller kan telle videre, og det innlegget med forrige tall må siteres av neste teller.

Akkurat nå er det innlegg nr 6345 med tall nr minus 109 som trenger likes, og som skal siteres av neste teller. Det innlegget er på neste side.

Om noen av dere har lyst til å få med flere i tråden ved å spørre noen om de vil være med, er det fint og da vil tellingen også gå fortere :jepp:

Endret av An0nymBruker
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
5 timer siden, mia pia skrev:

-107

-108

Skrevet

Dette MÅ da være den millionte nest-siste laiken jeg gir?? Føles jaffal sånn :Knegg: 

• Liker 3
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Etter flere lysår bak mål har endelig Gregor Clegane nådd målet om å få delta i denne tråden igjen! Loosers, jeg klarte faktisk å komme før dere! :) 

Gjest Gregor Clegane
Skrevet
1 minutt siden, Synne-Marie skrev:

Dette MÅ da være den millionte nest-siste laiken jeg gir?? Føles jaffal sånn :Knegg: 

Har følt på det samme veldig ofte den siste tiden. Du er ikke alene om frustrasjonen. :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Har følt på det samme veldig ofte den siste tiden. Du er ikke alene om frustrasjonen. :fnise:

Har lizzm ikke tid til å henge her inne å vente heller, så da blir det jo mest "drive-by-liking" :fnise: 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...