AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #561 Del Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Denne er ikke godkjent, minner om reglene, som krever at du siterer tallet før. OK, 78 Anonymkode: e3496...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #562 Del Skrevet 6. november 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Denne er ikke godkjent, minner om reglene, som krever at du siterer tallet før. Denne brukeren er her bare for å kødde uansett! Men hvem får neste tall? Anonymkode: eaace...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #563 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne brukeren er her bare for å kødde uansett! Men hvem får neste tall? Anonymkode: eaace...4f7 OK, 79 Anonymkode: e3496...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 6. november 2016 #564 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: OK, 79 Anonymkode: e3496...d36 Rapportert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 Forfatter #565 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) 1 time siden, Law skrev: 75 76 Ettersom ingen vil ta tallet og en spøkefullt prøver å forvirre, føler jeg meg tvunget til å ta ansvar. Med mindre noen andre kommer meg i forkjøpet, så er dette gjeldende telling. Edit: underkjent etter påpakning fra @kaffekruset. Endret 6. november 2016 av Dr. A. Kula Underkjent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. november 2016 #566 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: 76 Ettersom ingen vil ta tallet og en spøkefullt prøver å forvirre, føler jeg meg tvunget til å ta ansvar. Med mindre noen andre kommer meg i forkjøpet, så er dette gjeldende telling. Men det er da ikke 10 likes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 Forfatter #567 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) 7 minutter siden, Kaffekrus skrev: Men det er da ikke 10 likes? Det har du sannelig rett i. Det var 10 likes da spøkefuglen skrev neste tall uten sitering. Så jeg underkjenner min egen telling da jeg ikke sjekket like før jeg postet, og det ikke var 10 nå da jeg sjekket. Rett skal være rett, og takk for påpekningen. Endret 6. november 2016 av Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 6. november 2016 #568 Del Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, Kaffekrus skrev: Men det er da ikke 10 likes? Oisann 😮 var det ikke nettopp 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. november 2016 #569 Del Skrevet 6. november 2016 Det er ti på 75 nå ihvertfall, men ingen har tatt den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 Forfatter #570 Del Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, Testosteron skrev: Det er ti på 75 nå ihvertfall, men ingen har tatt den Kan du ikke bare ta den da? Jeg har diskvalifisert meg selv på samme grunnlag som du selv ble utsatt for. Likt for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. november 2016 #571 Del Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, Law skrev: 75 76 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 6. november 2016 #572 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Kan du ikke bare ta den da? Jeg har diskvalifisert meg selv på samme grunnlag som du selv ble utsatt for. Likt for alle. Jeg skjønte faktisk ikke at jeg kunne ta den, for jeg tenkte at jeg har allerede likt den, og da kan jeg ikke like den en gang til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 Forfatter #573 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Testosteron skrev: 76 Den er godkjent! Har sjekket, og det var 10 likes. Endelig kommer vi videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. november 2016 #574 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Det er åpenbart noen som tuller med likes her i tråden. Jeg så ikke at det hadde vært 10 likes, derav kommentaren over. Men det er kjedelig om det er noen som prøver å ødelegge. Jeg trakk forresten litt på smilebåndet av Testosteron over her Endret 6. november 2016 av Kaffekrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 6. november 2016 Forfatter #575 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) 11 minutter siden, Kaffekrus skrev: Det er åpenbart noen som tuller med likes her i tråden. Jeg så ikke at det hadde vært 10 likes, derav kommentaren over. Men det er kjedelig om det er noen som prøver å ødelegge. Jeg trakk forresten litt på smilebåndet av Testosteron over her Men du gjorde rett. Jeg sjekket faktisk ikke likes rett før jeg postet, selv om jeg hadde sjekket tidligere. Og det burde jeg, ettersom ingen andre fortsatte. Men lurer litt på om andre også har tenkt som @Testosteron, jeg kunne lett gjort det samme. Kanskje flere gikk glipp av noe der. (men smilte selvsagt også over den) Endret 6. november 2016 av Dr. A. Kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 6. november 2016 #576 Del Skrevet 6. november 2016 Var litt søt tråd det her haha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2016 #577 Del Skrevet 6. november 2016 En adventstråd hadde vært moro 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #578 Del Skrevet 6. november 2016 Nå mangler det bare 1 like før dere kan telle videre Anonymkode: ad618...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2016 #579 Del Skrevet 6. november 2016 47 minutter siden, Testosteron skrev: 76 77? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #580 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Rumle skrev: 77? Ja, er 10 nå! Så lenge det varer Anonymkode: eaace...4f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå