Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg bare fikk sånn plutselig en ide til advent. Hva om antall likes skal være 1, den 1ste, 2 stk den 2, osv. Blir kanskje litt komplisert, men mulig det går an.

Idèen er lansert tidligere i tråden. Er enig det er et artig konsept, men tror ikke det er gjennomførbart i praksis. Vi risikerer å være i mål etter en uke. Om vi skal starte ved et gitt tidspunkt (midnatt) er det umulig å vite om noen jukser, ettersom tidspunktet ikke vises (mobil), kun antall minutter siden. Hva skjer om man ikke får nok likes den dagen etc. Tanken er super, men tenker om vi kan gjøre tilpasninger for å få det til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cel skrev:

74

Nå er vi så nære målet som vi aldri har vært før!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Idèen er lansert tidligere i tråden. Er enig det er et artig konsept, men tror ikke det er gjennomførbart i praksis. Vi risikerer å være i mål etter en uke. Om vi skal starte ved et gitt tidspunkt (midnatt) er det umulig å vite om noen jukser, ettersom tidspunktet ikke vises (mobil), kun antall minutter siden. Hva skjer om man ikke får nok likes den dagen etc. Tanken er super, men tenker om vi kan gjøre tilpasninger for å få det til.

Hva om vi teller så langt videre som vi rekker hver dag (og at det er uvisst hvilket tall vi kommer til den 24. desember), og at det er antall likes pr telte tall før man kan telle videre som skal tisvare datoen. 1 likes den 1 desember for å telle videre, 2 likes den andre desember osv :)

Anonymkode: ad618...7c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om vi teller så langt videre som vi rekker hver dag (og at det er uvisst hvilket tall vi kommer til den 24. desember), og at det er antall likes pr telte tall før man kan telle videre som skal tisvare datoen. 1 likes den 1 desember for å telle videre, 2 likes den andre desember osv :)

Å telle 24 tall fra 1-24 desember, liker jeg. 1 like for 1 des, 2 like for 2 des osv. Kan bli vanskelig å få nok likes de siste dagene da, men det må jo være en liten utfordring og!

Anonymkode: eaace...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å telle 24 tall fra 1-24 desember, liker jeg. 1 like for 1 des, 2 like for 2 des osv. Kan bli vanskelig å få nok likes de siste dagene da, men det må jo være en liten utfordring og!

Du har rett. Din ide er mye bedre :)  :blomst:

10 likes pr tall, som her?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry jeg misforsto i sted. Ja, det kan være spennende å gjøre det slik som du sier, med 1 likes 1 desember osv og 24 likes på 24 desember, og ett tall pr dag. Det er gjennomfør bart! Hva sier du @Dr. A. Kula ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt kan det være en utfordring å vite når tellingen går fra n til n+1 likes ved midnatt, men litt ansvar og tillit må vi vel kunne gi tollerne våre.

Forslaget mitt nå er at dere gir innspill, og så tenker jeg ut noe og lager ny tråd i forbindelse med advent. Vi trenger kanskje en liten pause fra målet er nådd i denne og frem til advent (men kom gjerne med tanker om det også)

Regler i ny tråd vil uansett bli kunngjort i hovedinnlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Fortsatt kan det være en utfordring å vite når tellingen går fra n til n+1 likes ved midnatt, men litt ansvar og tillit må vi vel kunne gi tollerne våre.

Forslaget mitt nå er at dere gir innspill, og så tenker jeg ut noe og lager ny tråd i forbindelse med advent. Vi trenger kanskje en liten pause fra målet er nådd i denne og frem til advent (men kom gjerne med tanker om det også)

Regler i ny tråd vil uansett bli kunngjort i hovedinnlegg.

Tusen takk :blomst:

(Men vi kommer til å få abstinenser :laugh:. Hva med å ha en "mens vi venter på adventstråden-tråd"? :Nikke:  mellom denne tråden og adventstråden? )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Law skrev:

75

Da er vi i mål med tre fjerdedeler av tellingen. 

Så vi fortsetter mot målet på 100.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

76

Anonymkode: e3496...d36

Hvorfor velger du å skrive som anonym? :tongue:

Anonymkode: 287ce...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

76

Denne er ikke godkjent, minner om reglene, som krever at du siterer tallet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

76

Javel, 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...