AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Ser de har tilbud på kapsler på Eurospar Moa (Ålesund), men mulig de har andre steder og. 49 kr boksen, alle smaker, men jeg har ikke smakt alle og usikker på om jeg skal prøve noe nytt. Fra før er jeg veldig glad i Americano. Er ikke så glad i melkekaffer men.... Har dere forslag til kapsler jeg bør prøve? Er Mocca god? Smaker det som kakao eller kaffe? Anonymkode: db2e0...f91
stan Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Grande er favoritten, men så liker jeg mye kaffe.
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Cappuccino er min favoritt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 49 kr boksen er ikke så veldig billig vel? Koster vel rundt 54 til vanlig...så hadde ikke hamstret akkurat. Men for å anbefale....jeg syns Moccaen er god, mer kaffe enn kakao. Det fleste kaffetypene blir for stram på smak for meg. Jeg drikker det altså, men har jeg tid lager heller kaffe på trakteren. Anonymkode: f5c28...447 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå