Gå til innhold

Våken i natten - prate? 😊

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
Skrevet
Akkurat nå, Citronella skrev:

Jeg er enten eller. Morgenfugl eller ugle. Hvorfor så våken nå da?

En kombinasjon av faktorer. I all hovedsak jetmotorforsinkelse og høstvær. Jeg ser ikke forskjell på morgen og kveld. :laugh:

Hva er dine ærlige synspunkter på saltlakris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Citronella
Skrevet
Akkurat nå, Overrasket skrev:

En kombinasjon av faktorer. I all hovedsak jetmotorforsinkelse og høstvær. Jeg ser ikke forskjell på morgen og kveld. :laugh:

Hva er dine ærlige synspunkter på saltlakris?

Jeg liker all slags lakris. Og jeg liker ikke sjokolade.

Gjest Overrasket
Skrevet
Akkurat nå, Citronella skrev:

Jeg liker all slags lakris. Og jeg liker ikke sjokolade.

Dette kan medføre en interessekonflikt mellom en god samtale og god godteri. Men alle sitroner jeg har snakket med før har vært veldig flinke lyttere, så jeg antar jeg må dele på lakrisen. 

Gjest Citronella
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Dette kan medføre en interessekonflikt mellom en god samtale og god godteri. Men alle sitroner jeg har snakket med før har vært veldig flinke lyttere, så jeg antar jeg må dele på lakrisen. 

Hyggelig. Og bittelitt mystisk. Jeg foretrekker ordentlig mat foran godteri. Og jeg er god til å ordne et godt måltid. Så for vi slåss om lakrisen.

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, Citronella skrev:

Hyggelig. Og bittelitt mystisk. Jeg foretrekker ordentlig mat foran godteri. Og jeg er god til å ordne et godt måltid. Så for vi slåss om lakrisen.

Jeg tipper at dersom atomkrig ble byttet ut med lakriskrig ville verden blitt et litt bedre sted. Dersom det ikke var snakk om lakrisiskrem, så klart. Da kan jeg bli litt sinna. Jeg er faktisk middagsklar jeg, så hva blir det til middag?

Gjest Citronella
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Jeg tipper at dersom atomkrig ble byttet ut med lakriskrig ville verden blitt et litt bedre sted. Dersom det ikke var snakk om lakrisiskrem, så klart. Da kan jeg bli litt sinna. Jeg er faktisk middagsklar jeg, så hva blir det til middag?

Perfekt stekt kveite med linsestuing og brunet smør. 

Skrevet

Ligger alle og sover fremdeles? :sove:

Anonymkode: 7c93f...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...