AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #61 Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, Citronella skrev: Barcelona er flott. Men jeg er hos familie i en liten landsby. Nei, det er du ikke. Du sitter i Norge som du alltid gjør. Anonymkode: 33c5b...315 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #62 Skrevet 14. oktober 2016 56 minutter siden, Cyrus skrev: Det blir like ille uansett. Dersom du ønsker å få mest mulig ut av treninga di så vil det lønne seg å holde alkoholkonsumet til et minimum 😄 omigawd, jeg fant jeg fant: " "Hvis du driver med tung styrketrening så dropp treningssentret rett før du skal ut og drikke om kvelden. Det er mulig at du vil være i dårligere form dagen derpå enn om du ikke hadde trent," sier Jakob Vingren fra University of North Texas, en av forskerne bak studien. 10 menn og ni kvinner som var vant til å drive med styrketrening minst to timer i uka, deltok i forsøket. De ble satt til å gjøre 6 x 10 sett knebøy med tung vekt, og fikk deretter servert enten vann eller vodka. Testpersonene som drakk alkohol inntok en mengde som tilsvarte mellom 4 og 8 enheter på ti minutter. Ingen effekt på kvinner Det ble tatt muskelbiopsi før treningen, samt tre og fem timer etterpå. De avslørte at mennene som drakk alkohol hadde markant lavere nivå av de kjemiske signalene i kroppen som stimulerer muskelvekst og restitusjon, sammenliknet med mennene som bare drakk vann. Alkohol hadde ikke samme ødeleggende effekt hos kvinner - kanskje fordi alkohol spesielt virker hemmende på testosteron." JIPPIII !!
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #63 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: omigawd, jeg fant jeg fant: " "Hvis du driver med tung styrketrening så dropp treningssentret rett før du skal ut og drikke om kvelden. Det er mulig at du vil være i dårligere form dagen derpå enn om du ikke hadde trent," sier Jakob Vingren fra University of North Texas, en av forskerne bak studien. 10 menn og ni kvinner som var vant til å drive med styrketrening minst to timer i uka, deltok i forsøket. De ble satt til å gjøre 6 x 10 sett knebøy med tung vekt, og fikk deretter servert enten vann eller vodka. Testpersonene som drakk alkohol inntok en mengde som tilsvarte mellom 4 og 8 enheter på ti minutter. Ingen effekt på kvinner Det ble tatt muskelbiopsi før treningen, samt tre og fem timer etterpå. De avslørte at mennene som drakk alkohol hadde markant lavere nivå av de kjemiske signalene i kroppen som stimulerer muskelvekst og restitusjon, sammenliknet med mennene som bare drakk vann. Alkohol hadde ikke samme ødeleggende effekt hos kvinner - kanskje fordi alkohol spesielt virker hemmende på testosteron." JIPPIII !! Jeg har vært der selv. Saumfart internettet for å finne den ene artikkelen som gir meg grunn til å fortsette destruktiv atferd 😄 Hva slags styrkeprogram kjører du?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #64 Skrevet 14. oktober 2016 Kan vi nå snakke om hvor synd det er på meg? Får ikke sove pågrunn av kløe og ubehag i kroppen, vondt i nese, svelg og tenner, rennende nese åååeeehhh..verste jeg vet Anonymkode: 06973...0c9 1
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #65 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har vært der selv. Saumfart internettet for å finne den ene artikkelen som gir meg grunn til å fortsette destruktiv atferd 😄 Hva slags styrkeprogram kjører du? Asså finnes det ingen treningstråd? 😇eller you guys...😜
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #66 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vi nå snakke om hvor synd det er på meg? Får ikke sove pågrunn av kløe og ubehag i kroppen, vondt i nese, svelg og tenner, rennende nese åååeeehhh..verste jeg vet Anonymkode: 06973...0c9 Stakkars liten.. Hva kan vi gjøre for deg da?
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #67 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vi nå snakke om hvor synd det er på meg? Får ikke sove pågrunn av kløe og ubehag i kroppen, vondt i nese, svelg og tenner, rennende nese åååeeehhh..verste jeg vet Anonymkode: 06973...0c9 Hørtes kjipt ut, men er nok forbigående...du har ikke noe mer vedvarende å skilte med? 😇
Gjest Spiderman Skrevet 14. oktober 2016 #68 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Hva slags styrkeprogram kjører du? Hva slags program kjører du?
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #69 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, mummu skrev: Asså finnes det ingen treningstråd? 😇eller you guys...😜 Nei slikt har vi ikke på KG. Hvertfall ikke noen skikkelige. Det er stort sett: - Jeg drikker en hel proteinshake hver dag, hvorfor legger jeg ikke på meg - Jeg spiser 37kcal daglig, hvorfor går jeg ikke ned i vekt - Jeg løper 5km hver dag, hvorfor ser jeg ikke ut som Dana Linn Bailey
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #70 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, Spiderman skrev: Hva slags program kjører du? Det som fungerer 😉 Hva med deg? Og hva slags resultater får du utifra det du ønsker å oppnå?
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #71 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Nei slikt har vi ikke på KG. Hvertfall ikke noen skikkelige. Det er stort sett: - Jeg drikker en hel proteinshake hver dag, hvorfor legger jeg ikke på meg - Jeg spiser 37kcal daglig, hvorfor går jeg ikke ned i vekt - Jeg løper 5km hver dag, hvorfor ser jeg ikke ut som Dana Linn Bailey Bare å opprette en bra en da vel..? 😜 hilsen spelt og Rug...😜
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #72 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg har vært der selv. Saumfart internettet for å finne den ene artikkelen som gir meg grunn til å fortsette destruktiv atferd 😄 Hva slags styrkeprogram kjører du? Altså, dette var en forskningsundersøkelse. Kilden virker god den. At du er mann og dermed har trukket det korteste strået her kan jeg ikke hjelpe deg med.. Jeg har akkurat begynt (for 4-5 uker siden..?) med styrketrening. Jeg vil ikke si at jeg har noe fast program enda, selv om jeg gjør mange av de samme styrkeøvelsene 2-3 dager i uka. Primært går det i endel standard øvelser, og jeg husker faktisk ikke navnet på dem engang.. I første omgang ville eg bare lære meg å gjøre dem teknisk riktig, eksemelvis markløft/ strak mark. For å vite at jeg ikke utsetter megselv (eller andre) for unødig skade, med å slenge rundt med vekter jeg ikke har kontroll på.. Så jeg har en PT da som har styr på alt dette, så jeg slipper å tenke så mye sjæl. Jeg bare møter opp og gjør som jeg får beskjed om, også har jeg med ei leksebok hvor han skriver ned oppgaver for resten av uka som jeg skal gjøre. Jeg synes det er kjempeartig. Første uka ble brukt til å lære teknikk, så gikk det ganske kjapt fra 20-30kg i markløft til nå 60kg, 10 x 3, på noen uker. Det er jo ikke så mye, men ettersom jeg akkurat har begynt så er set artig læll. Det eneste han ikke får lov til å pilke på er vinen min, men han har begynt å smugdroppe kommentarer som peiler i retning av at han liksom skal ha kontroll der og.. Men nå har jeg jo denne forskningsartiklen på min side, så.. Mouahahaha!! - hvor lenge har du drevet så aktivt med styrketrening som du gjør nå?
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #73 Skrevet 14. oktober 2016 Mye snakk.. Få se bilder av at det virker da?😇 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #74 Skrevet 14. oktober 2016 8 minutter siden, Cyrus skrev: Stakkars liten.. Hva kan vi gjøre for deg da? Bare at noen sier stakkars til meg nå er nok! Haha 7 minutter siden, mummu skrev: Hørtes kjipt ut, men er nok forbigående...du har ikke noe mer vedvarende å skilte med? 😇 Nei heldigvis ikke! Har litt smerter i en albue da som har plaget meg i ca to mnd hehe. Er jo bare forbigående selvfølgelig men haaater å kjenne basseluskene herje slik. Men bra jeg har fri da! Slipper den dårlige samvittigheta som ofte medfølger når man må ringe seg syk. Anonymkode: 06973...0c9
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #75 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, mummu skrev: Asså finnes det ingen treningstråd? 😇eller you guys...😜 Det er jo tråder om alt her på KG, men om vi begynte å snakke om mat, skulle Vi da heller gjøre det i en kostholds- tråd? Eller om vi snakket om sex, skulle vi da gjøre det i en sex og samliv- tråd? Nå er vi jo her i tråden din og koser oss, og vi må jo få prate om det vi vil, litt løst og fast.. Eller? Hva vil du prate om da, mummu?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #76 Skrevet 14. oktober 2016 KARI BRÆMNÆS! Anonymkode: 52bb9...19e 1
Gjest Spiderman Skrevet 14. oktober 2016 #77 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Det som fungerer 😉 Hva med deg? Og hva slags resultater får du utifra det du ønsker å oppnå? Lite spesifikk du var.... Leker meg med olympiske løft og egenvekt trening for tiden. Så får vi dyttet inn litt benkpress, knebøy og armer. For the ladies Resultatene kommer sakte men sikkert. 5 kg til på max i rykk så skal jeg unne meg selv en premie.
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #78 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Altså, dette var en forskningsundersøkelse. Kilden virker god den. At du er mann og dermed har trukket det korteste strået her kan jeg ikke hjelpe deg med.. Jeg har akkurat begynt (for 4-5 uker siden..?) med styrketrening. Jeg vil ikke si at jeg har noe fast program enda, selv om jeg gjør mange av de samme styrkeøvelsene 2-3 dager i uka. Primært går det i endel standard øvelser, og jeg husker faktisk ikke navnet på dem engang.. I første omgang ville eg bare lære meg å gjøre dem teknisk riktig, eksemelvis markløft/ strak mark. For å vite at jeg ikke utsetter megselv (eller andre) for unødig skade, med å slenge rundt med vekter jeg ikke har kontroll på.. Så jeg har en PT da som har styr på alt dette, så jeg slipper å tenke så mye sjæl. Jeg bare møter opp og gjør som jeg får beskjed om, også har jeg med ei leksebok hvor han skriver ned oppgaver for resten av uka som jeg skal gjøre. Jeg synes det er kjempeartig. Første uka ble brukt til å lære teknikk, så gikk det ganske kjapt fra 20-30kg i markløft til nå 60kg, 10 x 3, på noen uker. Det er jo ikke så mye, men ettersom jeg akkurat har begynt så er set artig læll. Det eneste han ikke får lov til å pilke på er vinen min, men han har begynt å smugdroppe kommentarer som peiler i retning av at han liksom skal ha kontroll der og.. Men nå har jeg jo denne forskningsartiklen på min side, så.. Mouahahaha!! - hvor lenge har du drevet så aktivt med styrketrening som du gjør nå? Nå er det vel ikke styrketrening men heller bodybuilding jeg prøver meg på Jeg har holdt på med løfting i ca. 4 år, men de første 3 brukte jeg på half-assing og ræva kosthold. Så det er først det siste 1-1,5 året jeg har holdt på så seriøst som nå Jeg har aldri forstått greia med PT. Det virker for meg som de aller fleste har lite eller ingen peiling på hva som skal til for å nå målene man setter seg. Men i mange tilfeller tror jeg også folk ikke helt vet hva målet deres er.
Frøkensina Skrevet 14. oktober 2016 #79 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: KARI BRÆMNÆS! Anonymkode: 52bb9...19e
Gjest Spiderman Skrevet 14. oktober 2016 #80 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: KARI BRÆMNÆS! Anonymkode: 52bb9...19e Minner! Ligger det på youtube?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå