Doge Skrevet 13. oktober 2016 #21 Skrevet 13. oktober 2016 10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Mjau! You are such a pussy! Voff!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #22 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Der Ja det hadde jo vært digg om jeg kunne det, (konkurrerer virkelig ikke i noe. Annet enn middelmådighet. Heia middelmådighet) - men nå har jeg blitt litt treningshekta og det er litt kjipt å bruke to til tre timer fem dager i uka på trening om du virkelig ødelegger så mye av noen glass rødvin på kvelden.. ( i lands problemer ass...) Det er jo fint at du at d har fått en sunn interesse 👍😊 men man ødelegger jo ikke alt tenker jeg om man er en helt gjennomsnittlig person som trener og ellers lever normalt. Jeg trener to-tre ganger i uka og driter i om jeg drikker vin i helger og ferier 😜 har faktisk gått ned 16 kg på 1.5 år uten å vere fanatisk 😅. Anonymkode: 35484...4cd
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #23 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, Doge skrev: You are such a pussy! Voff! Vel vel.. Vi vet vel alle hvem som egentlig er pussyen her..........
Doge Skrevet 13. oktober 2016 #24 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Vel vel.. Vi vet vel alle hvem som egentlig er pussyen her.......... Jasså?
mummu Skrevet 13. oktober 2016 #25 Skrevet 13. oktober 2016 Hvem er dere her i natten? Raven, cyrus.. Og..
mummu Skrevet 13. oktober 2016 #27 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, mummu skrev: Hvem er dere her i natten? Raven, cyrus.. Og.. Doge?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #28 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, mummu skrev: Hvem er dere her i natten? Raven, cyrus.. Og.. ..pussy.. Aka @Doge
mummu Skrevet 13. oktober 2016 #29 Skrevet 13. oktober 2016 Hurra 👏 det er jo mange våkne da 👏 jeg er ts forresten 😊
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #30 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: ..pussy.. Aka @Doge Hmmm...jasså? Trenger oppsummering og påfølgende konklusjon på den 😇 Anonymkode: 35484...4cd 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #31 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmmm...jasså? Trenger oppsummering og påfølgende konklusjon på den 😇 Anonymkode: 35484...4cd Det er ingenting å oppsummere, et kjapt innsyn i @Doge sin personlighet og du forstår hva jeg snakker om.
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #32 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Det er ingenting å oppsummere, et kjapt innsyn i @Doge sin personlighet og du forstår hva jeg snakker om. Nei, huff, det var så mange meldinger å gå gjennom 😇
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #33 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, mummu skrev: Nei, huff, det var så mange meldinger å gå gjennom 😇 Du trenger jo ikke lese alle innleggene hans, du kan jo bli kjent med han her.. Ikke sant @Doge ?! Kom nå gutt! Eller har du pysa ut og står å gjemmer deg bak et hjørne? Hæ?? Kom hit bisken, kom hit!!
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #34 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Du trenger jo ikke lese alle innleggene hans, du kan jo bli kjent med han her.. Ikke sant @Doge ?! Kom nå gutt! Eller har du pysa ut og står å gjemmer deg bak et hjørne? Hæ?? Kom hit bisken, kom hit!! Betraktelig mer avslappende 👍 mens vi venter på pysa...hvem er du skrivebordet...?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. oktober 2016 #35 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, mummu skrev: Betraktelig mer avslappende 👍 mens vi venter på pysa...hvem er du skrivebordet...? En som liker å drikke vin. Og trene. Og diskutere litt på KG. Hva med deg?
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #36 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: En som liker å drikke vin. Og trene. Og diskutere litt på KG. Hva med deg? Da er vi like så langt 😇😜 jeg liker veldig godt vin ( som i kveld ), trener,(2-3 ggr uka) og har til nå figurert som anonym på KG (daglig 😇).
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #37 Skrevet 14. oktober 2016 34 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: 😱😭 dritt altså. I en restitusjonsfase når er det da best å vente for å minimere skaden man planlegger å utføre på muskelveksten..? Med andre ord; er det verre å drikke rødvin rett etterpå enn eksempelvis fem timer etter? Eller blir det sånn du sa istad at det er like ille uansett..? Det blir like ille uansett. Dersom du ønsker å få mest mulig ut av treninga di så vil det lønne seg å holde alkoholkonsumet til et minimum 😄
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #38 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Det blir like ille uansett. Dersom du ønsker å få mest mulig ut av treninga di så vil det lønne seg å holde alkoholkonsumet til et minimum 😄 Cyrus...😇 når senker du skuldrene..? 😜 eller er du sånn at du slapper best av når du følger skjema? 😜
Gjest Ajax Skrevet 14. oktober 2016 #39 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, mummu skrev: Cyrus...😇 når senker du skuldrene..? 😜 eller er du sånn at du slapper best av når du følger skjema? 😜 Jeg senker skuldrene ganske ofte egentlig Bare jeg får unnagjort treninga, holder diabetesen i sjakk, ungene er fornøyde, og huset i ordning. Men hvem er du mummu? har aldri sett brukeren din tidligere. Hvilke emner firgurerer du i på dette forumet?
mummu Skrevet 14. oktober 2016 #40 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Jeg senker skuldrene ganske ofte egentlig Bare jeg får unnagjort treninga, holder diabetesen i sjakk, ungene er fornøyde, og huset i ordning. Men hvem er du mummu? har aldri sett brukeren din tidligere. Hvilke emner firgurerer du i på dette forumet? Så bra 👌med skuldrene! Jeg prøver på det samme, men går likevel gjennom dagene med ganske jevnt stress/press 😬 trening hjelper så deff..har alltid trent..etter to graviditeter klaket det umerkelig på seg gitt, men de siste kgs forsvant nå siste årene, så der er jeg fornøyd.. nei, har holdt meg i kulissene på Kg, som anonym, ofte på samliv/generell/ og har snoket på bildetrådene 😇. Har vært aktiv på andre forum, men kjedelig der nå 😎 så du er familiemann cyrus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå