AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Er det bare jeg som er våken og har høstferie? Kjeder meg... Anonymkode: 35484...4cd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Kom igjen da 😜 ensom men samboende mor, snart 40 😜 Anonymkode: 35484...4cd
Gjest Hold the door Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Hold the door Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Ajax Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg jobber natt, så meg har du frem til klokka 6 Hva vil vi prate om da folkens?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er også våken 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg jobber natt, så meg har du frem til klokka 6 Hva vil vi prate om da folkens? Trening! Hvor lenge etter ei hard styrkeøkt bør jeg vente med å drikke vinen min? (Har det virkelig noe å si egentlig ..?) 5 minutter siden, Doge skrev: Jeg er vååååken! Mjau!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg drikker vin jeg, har høstferie 😜 kjedelig for alle andre jobber 😎 Anonymkode: 35484...4cd
Gjest Ajax Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Jeg er også våken Trening! Hvor lenge etter ei hard styrkeøkt bør jeg vente med å drikke vinen min? (Har det virkelig noe å si egentlig ..?) Det spiller ingen rolle. Alkohol har like stor påvirkning på muskulaturen din uansett når på døgnet du drikker den. Hva slags vin er det her snakk om?
Rumle Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Trening! Hvor lenge etter ei hard styrkeøkt bør jeg vente med å drikke vinen min? (Har det virkelig noe å si egentlig ..?)
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg er også våken Trening! Hvor lenge etter ei hard styrkeøkt bør jeg vente med å drikke vinen min? (Har det virkelig noe å si egentlig ..?) Mjau! Der er vel bare å helle innpå? 😂 Anonymkode: 35484...4cd
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Det spiller ingen rolle. Alkohol har like stor påvirkning på muskulaturen din uansett når på døgnet du drikker den. Hva slags vin er det her snakk om? Rødvin. Hva gjør vinen med muskulaturen min da? Om jeg trener styrke tre dager i uka og utholdenhet/kondisjon to dager, ødelegger liksom vindrikkinga hele opplegget ?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der er vel bare å helle innpå? 😂 Anonymkode: 35484...4cd Altså som i...hvis du ikke konkurrerer i formes eller noe.. Anonymkode: 35484...4cd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså som i...hvis du ikke konkurrerer i formes eller noe.. Anonymkode: 35484...4cd Fitness ikke formes... 😂 Anonymkode: 35484...4cd
Gjest Ajax Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Rødvin. Hva gjør vinen med muskulaturen min da? Om jeg trener styrke tre dager i uka og utholdenhet/kondisjon to dager, ødelegger liksom vindrikkinga hele opplegget ? Jeg er størst fan av hvitvin. Rødvin blir litt for tørt eller hva jeg skal si.. Da er du jo veldig flink til å trene. Alkohol hindrer muskelvekst, så det vil jo fungere som en brems. Men om det er noe som gir deg glede så synes jeg ikke du skal kutte det ut bare for gainz
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev: Rødvin. Hva gjør vinen med muskulaturen min da? Om jeg trener styrke tre dager i uka og utholdenhet/kondisjon to dager, ødelegger liksom vindrikkinga hele opplegget ? Kan jeg umulig forstå skulle kunne ødelegge med mindre man er fanatisk? 😇 Anonymkode: 35484...4cd
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er også våken. Har drukket store mengder cola i dag, så får ikke sove.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #19 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså som i...hvis du ikke konkurrerer i formes eller noe.. Anonymkode: 35484...4cd Ja det hadde jo vært digg om jeg kunne det, (konkurrerer virkelig ikke i noe. Annet enn middelmådighet. Heia middelmådighet) - men nå har jeg blitt litt treningshekta og det er litt kjipt å bruke to til tre timer fem dager i uka på trening om du virkelig ødelegger så mye av noen glass rødvin på kvelden.. ( i lands problemer ass...)
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg er størst fan av hvitvin. Rødvin blir litt for tørt eller hva jeg skal si.. Da er du jo veldig flink til å trene. Alkohol hindrer muskelvekst, så det vil jo fungere som en brems. Men om det er noe som gir deg glede så synes jeg ikke du skal kutte det ut bare for gainz 😱😭 dritt altså. I en restitusjonsfase når er det da best å vente for å minimere skaden man planlegger å utføre på muskelveksten..? Med andre ord; er det verre å drikke rødvin rett etterpå enn eksempelvis fem timer etter? Eller blir det sånn du sa istad at det er like ille uansett..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå