Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa opp trenings abbonementet idag, var 1 måned med oppsigelsetid, MEN jeg fikk ikke lov å bruke treningssenteret i oppsigelsestiden???

så tenker en telefon til Forbrukerrådet er på sin plass imorgen, men ønsker nå å høre om det er flere som har fått den beskjeden? Eller er det kun på den lille plassen jeg bor, der de "leker" med reglene?? 

Anonymkode: edf26...43e

Videoannonse
Annonse
Gjest nediugennivK
Skrevet

Bekjente sa opp medlemskapet på nevnte senter tidligere i år, trente til og med siste dag i oppsigelsen de, så her er det vel ditt senter som leker cowboy. En telefon til forbrukerrådet er ikke dumt. 

Skrevet

Selvfølgelig skal du få trene i oppsigelsestiden, du betaler jo for den. Hva er det de tuller med? Hvilket senter er dette?

Anonymkode: c0989...607

Skrevet

Her må det være noen ansatte som ikke skjønner hva oppsigelsestid er. Ta kontakt med lederen for senteret.

Skrevet (endret)

Dette tror jeg ikke noe på. Stikk på trening i morgen du. Inngangskortet fungerer garantert.

Endret av Gullik
Skrevet

Jeg skal dra å trene ikveld å hvis kortet ikke fungerer så har de deaktivert det pga oppsigelsetiden.

Jeg skal jo kunne bruke sentret i 1,5 mnd for tiden starter fra 1. I hver måned. 

så var nysgjerrig om dette gjelder alle deres senter, eller om det kun er her de gjør hva de vil..

ts

Anonymkode: edf26...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...