AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Sa opp trenings abbonementet idag, var 1 måned med oppsigelsetid, MEN jeg fikk ikke lov å bruke treningssenteret i oppsigelsestiden??? så tenker en telefon til Forbrukerrådet er på sin plass imorgen, men ønsker nå å høre om det er flere som har fått den beskjeden? Eller er det kun på den lille plassen jeg bor, der de "leker" med reglene?? Anonymkode: edf26...43e
Gjest nediugennivK Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Bekjente sa opp medlemskapet på nevnte senter tidligere i år, trente til og med siste dag i oppsigelsen de, så her er det vel ditt senter som leker cowboy. En telefon til forbrukerrådet er ikke dumt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Selvfølgelig skal du få trene i oppsigelsestiden, du betaler jo for den. Hva er det de tuller med? Hvilket senter er dette? Anonymkode: c0989...607
penny_ Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Her må det være noen ansatte som ikke skjønner hva oppsigelsestid er. Ta kontakt med lederen for senteret.
Gullik Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Dette tror jeg ikke noe på. Stikk på trening i morgen du. Inngangskortet fungerer garantert. Endret 14. oktober 2016 av Gullik
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg skal dra å trene ikveld å hvis kortet ikke fungerer så har de deaktivert det pga oppsigelsetiden. Jeg skal jo kunne bruke sentret i 1,5 mnd for tiden starter fra 1. I hver måned. så var nysgjerrig om dette gjelder alle deres senter, eller om det kun er her de gjør hva de vil.. ts Anonymkode: edf26...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå