AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Del Skrevet 13. oktober 2016 Min kjære har snart bursdag og jeg skal derfor overraske han med restaurantbesøk, men jeg er dessverre ikke så kjent i Oslo. Jeg er på utkikk etter en fin (og gjerne romantisk) restaurant i Oslo som serverer god mat. Vi er ikke så glad i sjømat, men kjøtt er en stor favoritt (biff ol.). Restauranten må helst ligge i sentrum eller på Aker Brygge da dette passer best med de resterende planene for kvelden. Så, har dere noen personlige anbefalinger dere vil dele? Anonymkode: b058b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulykkeligsomliten Skrevet 13. oktober 2016 #2 Del Skrevet 13. oktober 2016 http://klosteret.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ts her, takk for svar! Hvis vi skal ha 3-retters på Klosteret, må vi bestille det på forhånd eller kan vi bestille det ved ankomst? Anonymkode: b058b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulykkeligsomliten Skrevet 13. oktober 2016 #4 Del Skrevet 13. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, takk for svar! Hvis vi skal ha 3-retters på Klosteret, må vi bestille det på forhånd eller kan vi bestille det ved ankomst? Anonymkode: b058b...5b4 De har bordbestilling på siden jeg linket til. Du trenger ikke gi beskjed om antall retter før du kommer. De har også à la carte-meny. http://klosteret.no/bordbestilling/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg tenkte også på Klosteret, den er veldig koselig! Ellers er f.eks Hos Thea ikke så langt unna Aker Brygge (den ligger på Skillebekk), den er også veldig bra, men kanskje ikke like romantisk som Klosteret. Dersom det må være Aker Brygge ville jeg kanskje valgt Delicatessen om dere liker tapas. Anonymkode: 6cf99...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 14. oktober 2016 #6 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mc Donalds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arista Skrevet 14. oktober 2016 #7 Del Skrevet 14. oktober 2016 Trancher Frogner - spesialisert seg på entrecôte Pinerolo Americano ved Solli plass i samme området ligger Aymara - moderne latinamerikansk. Kjempe god mat og kanskje en ny, spennede opplevelse for de fleste. (men en del av rettene er ceviche så hvis dere overhodet ikke spiser sjømat..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 14. oktober 2016 #8 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg vil også anbefale Klosteret! Utrolig romantisk sted, spesielt nå i høstmørket. Smia Galleri ved Vålerenga kirke er også veldig romantisk, og har utrolig god mat. ABSOLUTT å anbefale! Men ikke i sentrum (men helt seriøst verdt en taxitur om dere har lite tid mellom aktivitetene). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #9 Del Skrevet 20. januar 2018 ø Anonymkode: 5e5c7...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå