AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Det er 2 uker siden fristen på en jobb jeg har sinnsykt lyst på gikk ut og jeg kjenner at håpet svinner litt for hver dag som går nå, uten at jeg har hørt noenting. Stillingen jeg har søkt på er i et av de store firmaene. De skal besettes kun 1 person i stillingen. Det har riktignok vært høstferie nå de 2 siste ukene(først Østlandet og så trøndelagsregionen). Jeg vet jo så klart at ingen av dere kan svare meg sikkert på om jeg an slutte å håpe eller om det fremdeles er sjans til å komme til intervju..... Hva har dere andre opplevd med hensyn til slikt? vet at statlig sektor kan være ganske treige i ansettelsesprosessene og at det der kanskje er normalt med lange behandlingstider..... ,men er det også sannsynlig at det er slik i privat sektor og at jeg allikevel kan ha sjans på et intervju selv om det har gått ganske lang tid nå... Anonymkode: 28192...3b3
Jente37 Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Ring og spør 😊 Bare positivt med interesserte søkere👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå