Vippe Skrevet 13. oktober 2016 #1 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hunden min har fått hundelus IGJEN! han får det hver høst/vinter, altså en gang i året, er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Del Skrevet 16. oktober 2016 Høst er tiden for hundelus og det er da de vanligst blir smittet, men min har aldri fått det hver høst. Han har hatt det engang i livet og da ble han smittet av en annen hund. Etter det ås tar jeg å gir han frontline hver høst så jeg slipper det noe mer Anonymkode: 84bf6...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hunden vår har aldri hatt det, og heller ingen av denørten hundene vi kjenner har hatt det... så her er det i hvertfall ikke vanlig. Anonymkode: 48088...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Del Skrevet 17. oktober 2016 Har ikke hørt om det en gang jeg. Hundelopper, ja, men hundelus? Hvor kommer det fra? Anonymkode: 3b1de...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå