Gå til innhold

Sex på første date

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet
3 minutter siden, Konghung skrev:

Enn om du hadde hatt sex med han etter 5 dater og aldri hørt fra han igjen?

Verre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Verre

Vil påstå det ja...

Skrevet

Hatt sex med to av kjærestene mine (inkludert min nåværende mann) før vi ble sammen. Første ordentlige date med eksen resulterte i sex. Vi ble etterhvert sammen og holdt sammen i 5 år. Min nåværende hadde jeg sex med etter å ha rota med han bare et par ganger før (vi snakket mye sammen hver dag siden vi studerte sammen). Vi begynte å date etter vi hadde hatt sex ;) Har aldri opplevd å bli avvist etter å ha hatt sex med noen. Men jeg har nok sett mine folk an. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er smart å ha sex på første date. Så slipper man å date fem ganger!!! Sex, lidenskap, humor, hverdag er saften i et forhold som kommer til å vare.....:biggrin:

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, fiole skrev:

Jeg tenker at det er smart å ha sex på første date. Så slipper man å date fem ganger!!! Sex, lidenskap, humor, hverdag er saften i et forhold som kommer til å vare.....:biggrin:

Om en er fantastisk i senga, så har man sikret seg en følger... Og om man ikke er det sammen med den personen, så får man avsluttet en kommende krise tidligere :-D

Skrevet
1 minutt siden, Konghung skrev:

Om en er fantastisk i senga, så har man sikret seg en følger... Og om man ikke er det sammen med den personen, så får man avsluttet en kommende krise tidligere :-D

Ja, det er jo det da ;)

Skrevet
2 minutter siden, fiole skrev:

Ja, det er jo det da ;)

Bare tenk for ei KG-dame å date i 2 mnd og 5 dater... For så å finne ut at mannen har liten pikk... Fyttirakkern! Da snakker vi krise :-D haha

Skrevet

Jepp, mange ganger. Ingen av "forholdene" varte mer enn et par måneder og vi ble aldri eksklusive. Damer som har sex på første date er vel ikke akkurat "beste kvalitet"...

Skrevet
2 minutter siden, tom1986 skrev:

Jepp, mange ganger. Ingen av "forholdene" varte mer enn et par måneder og vi ble aldri eksklusive. Damer som har sex på første date er vel ikke akkurat "beste kvalitet"...

Det var denne dobbeltmoralen da.

Anonymkode: f703b...733

Skrevet
2 timer siden, tom1986 skrev:

Nei, det er klart... Ordentlige damer kan jo ikke ha sex fordi de har lyst sånn som menn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...