Gå til innhold

Var innpåsliten og en full idiot..har hun mistet interessen? LANG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 23 år gammel mann fra oslo som møtte en kjempefin og skjønn jente på byen for 2 uker siden. Jeg traff henne på et utested og vi gikk fort hjem til meg og hadde sex. Jeg fikk ikke helt d jeg ville men hun var veldig fornøyd.. dagen etter fulgte jeg henne til taxi.

Vi snakket på fb samme søndag, mandag og fleste dagene i uken...tror det var 3 dager vi ikke snakket sammen. Jeg tok initiativ hver gang men hun var alltid hyggelig og virket veldig interessert...

Da det nærmet seg helg fant jeg lommeboken hennes utenfor døren min så jeg sendte en mld til henne om å levere den...vi endte opp å møttes på byn neste lørdag fordi hun trengte lommeboken....og det er her alt kræsjet.....da jeg møtte henne var jeg litt full og hun kunn brisen...vi koste oss hadde det gøy...lo sammen osv...helt på slutten av kvelden var jeg litt for full og ble sjalu over at hun snakket m en kompis og begynte å krangle med bestevenninen hennes. Men vi ordnet vell halveis opp.  Da kvelden var over og vi skulle si hade spurte jeg om hun ville bli med hjem til meg...men det gikk ikke pga jeg fikk jevla kjeft av huseier sist helg vi var der og hadde sex. Hun bodde hos foreldrene sine så hun kunne ikke heller . Men hun ville....

Og her blir d enda værre. Da jeg kom hjem ringte jeg henne full og hun hadde drukket endel også. Samtalen var egentlig ganske fin. Men jeg avslørte litt for mye av meg selv...sa jeg hadde tenkt på henne hele uken og var head over heels for hun. Hun sa faktisk hun hadde tenkt på meg også etter første kveld....og hadde veldig lyst å ligge med meg....så sovnet vi begge to....

Søndagen etter var jeg veldig innpåsliten på chat hele dagen..og jeg merket hun begynte å svare litt senere. Før svarte hun nesten m engang....mandagen også var jeg innpåsliten og hun svarte VELDIG tregt......nå har jeg spillt litt hard to get og vært stille i 4 dager og ikke kontaktet henne på noen måte... har jeg ødelagt dette for godt?

Det jeg vet 100 prosent vertfall er at hun liker meg utseende messig og mest sannsynelig liker meg veldig godt generelt....hvordan kan jeg snu dette?

Jeg ble egentlig forelsket i henne første gang. Hun er helt lik min første kjæreste. Noen tips? 

Hun virker som den typen som aldrig tar initiativ først selv om hun liker noen...stemmer dette eller ikke? 

Jeg vet at denne posten er teit kjære dere. Please gi meg tips. Jeg er forelsket

Anonymkode: 29aa0...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Send en melding hvor du foreslår å finne på noe lørdag dagtid f.eks. 

Fasit på hva du skal gjøre basert på svar:

"Ja"- Flott, da har dere en date. Ikke snakk noe særlig med henne før daten
"nei, går ikke idag, hva med søndag?" - Flott, da har du date på søndag. Samme som over om snakk
"nei, sorry det går ikke"- Aldri kontakt henne igjen (Med mindre hun tar initiativ)

Endret av Sykkelkopp
Skrevet

Kontakt henne og spør om hun har lyst til å møte deg i helga

Lykke til! :hjerte:

(Et godt råd: Begrens alkoholinntaket fremover)

Anonymkode: 78ed0...ceb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble egentlig forelsket i henne første gang. Hun er helt lik min første kjæreste. Noen tips?

Anonymkode: 29aa0...c4b

Yikes. Sikker på at du faktisk liker den hun er og ikke er forelsket i eksen din du ser i henne?

Ellers ville jeg tro hun hadde svart mer og raskere om hun var interessert

Anonymkode: de5bf...f73

Skrevet

Ikke for å være slem, men sånn som jeg leser dette her, så kan det hende at hun bare ser på deg som en Boytoy? Hvis hun hadde vært skikkelig innteressert så hadde hun ikke ventet med å svare, har brent meg på den der ett par ganger selv.

Anonymkode: 36ab7...afd

Skrevet

Ro deg ned før du ødelegger noe mer. Tror du kan ha ødelagt nok allerede. Vent noen dager også kan du kanskje spørre om hun vil finne på noe med deg edru. Jeg vet med meg selv at for mye mas gir meg total uinteresse..

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Du har møtt henne to ganger i fylla, og du er allerede forelsket.. Hun sier hun vil ligge med deg :P

Du må egentlig bare roe ned denne forelskelsen og håpe at du ikke har ødelagt alt nå. Du kan prøve å se om hun vil møte deg utenfor byn. Om hun ikke vil så tror jeg at hun er keen på å møte deg på byn igjen for hun vil tydeligvis ha sex. Prøv å ikke bli så emosjonell neste gang og vær mer chill. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Ingenting posetivt? Ingenting som kan redde meg her? Har vært med henne kunn 3 ganger ja. Men ikke fokuser på det negativet. Jeg har roet meg ned litt. Jeg spør. Er det noe jeg kan gjøre for å reversere dette så begynne på nytt?

Skrevet
22 minutter siden, Trex90 skrev:

Ingenting posetivt? Ingenting som kan redde meg her? Har vært med henne kunn 3 ganger ja. Men ikke fokuser på det negativet. Jeg har roet meg ned litt. Jeg spør. Er det noe jeg kan gjøre for å reversere dette så begynne på nytt?

Det eneste du kan gjøre er å ikke ta kontakt nå. Om hun skulle ta kontakt med deg, så ikke vær ivrig, men mer tilbakelent.

Det at du har vært klengete kan ha ødelagt, men det er jo bare en jente, og du får sjansen til å begynne på nytt med andre jenter.

Anonymkode: be209...89c

Skrevet

Ja ok. Men vi går på samme utested nesten hver helg. Og hun kommer garantert til å komme bort å snakke eller flørte. Skal jeg bare spille hard to get nå? Jeg dreit meg ut og skal ikke texte henne mer

Jeg vet at om jeg treffer henne tilfeldigvis på byen så får jeg henne lett hjem. Draget har jeg aldrig sletet med. Men jeg har ødelagt slik som dette flere ganger når jeg har vært litt for ivrig

Skrevet

Hun føler seg antakelig kvalt. Innpåslitne folk er slitsomme! Ro deg ned.

Skrevet

Eh. Hvordan har det seg at lommeboken hennes lå utenfor døra di nesten en uke etter at dere hadde vært sammen?

Anonymkode: 8669f...364

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke. Vi var begge veldig full da vi kom hjem til meg. Jeg merket det ikke før jeg flyttet bilen utenfor huset

Skrevet
57 minutter siden, jabx skrev:

Hun føler seg antakelig kvalt. Innpåslitne folk er slitsomme! Ro deg ned.

Takk for innspill....jeg må innrømme jeg ble alt for fort revet med... har du noen tips til hva keg kan gjøre? Jeg vil bare snu dette rundt igjen og se hva som skjer

Skrevet

Du har jo fått tips! Ro deg litt ned og distraher deg med noe annet. Send henne en melding på tirsdag og be henne med ut på en date. Vis at du er seriøs.

Anonymkode: c0f97...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...