AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Har hatt fokus på å gå ned i vekt de siste månedene og klart å gå ned 8 kg. I starten falt eg tilbake til gamle synder og tok meg en røyk eller to om dagen. Det hjalp på sultfølelsen. Men kan jo ikke holde på med det så nå har eg tenkt å redusere kalorier, men er sulten hele tida jo. Spiser feks: 1 Shake til frokost, 2 /skiver lavkarbobrød til lunsj m makrell i tomat eller skinke og agurk. (Gjerne en 0% yoghurt igså. Så middag- 1/2 asejett m grønnsaker eller salat og lite karbo. Feks 1 potet, 1 nakkekoteletter og gulrøtter. Så kan jeg ta en sånn 100kcal bar til kvelds. Redd for å spise så mye at jeg legger på meg igjen 😖 Tips for å minske sultfølelsen? Anonymkode: b0ef9...1e1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Med mindre du er en spurv, er dette altfor lite. Anonymkode: 6f696...0c0 3
Rosewood Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Spise mer? Du skriver at du spiser en shake til frokost eller to skiver med pålegg til frokost, også en potet, en kotelett og gulrøtter til middag. Hvis dette er alt du spiser i løpet av en dag så er det ikke rart du er sulten! Hva med lunsj, mellommåltid? Jeg anbefaler at du laster ned lifesum eller myfitnesspal på mobilen. 1
bettsa Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Dette var veldig lite i løpet av en dag, ikke rart du er sulten. Tror du må legge inn ekstra mellommåltid, da kan du eventuelt spise egg, en frukt, cottage cheese med syltetøy eller yoghurt.
Pringle Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Det høres ut som veldig lite mat og veldig mye bekymring. Begge deler bidrar til sultfølelse. Hvor mange kalorier er dette, og hva er din høyde og vekt? 1
mjauritz Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Mitt beste tips er nok litt... vel, ikke anbefalt av alle, men det fungerer for meg Har lagt om kostholdet mitt til å spise ting jeg ikke syntes er så mega godt. Spiser jeg ting jeg virkelig syntes er kjempe godt så vil jeg bare ha mer.. og mer og mer og mer. For meg er det lettere å spise cottage cheese enn yoghurt, fordi yoghurt smaker bedre og derfor får jeg lyst på mer. Spiser jeg cottage cheese føler jeg meg rimelig ferdig når boksen er tom! Istedenfor digg frokost så blir det havregryn kokt på vann med bær. Det smaker helt ok, så når porsjonen er ferdig så er jeg også ferdig på en måte Men det er hva som fungerer for meg. Når jeg ikke skal ned i vekt (altså kun holde vekten) begynner jeg å spise mat jeg liker igjen, men passer jo selvfølgelig på mengdene. For meg er ikke slanking = kose seg med mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå