AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er i en veldig kjip situasjon akkurat nå. Jeg går en bachelor hvor jeg føler på egentlig alle måter jeg har valgt rett, bortsett fra at jeg sliter enormt i det ene faget. Det er så ille at jeg tviler på at jeg i det hele tatt klarer å stå, mens jeg i de andre fagene tror jeg kunne hatt sjangs på A/B. Problemet er at all den tiden jeg prøver å lese til hatfaget, også går utover de andre fagene fordi jeg ikke får jobbet like mye med dem. Skal snakke med rådgiver på skolen, men tenkte å høre litt om det går å utsette faget til senere? Det er absolutt verdt å måtte studere et eller to semestre ekstra for å oppnå de karakterene jeg ønsker - men er det i det hele tatt mulig? Eller får man kun melde seg opp til eksamen i det semesteret det er satt opp til (pluss de ekstra sjangsene man får på utsatt eksamen, da)? Anonymkode: 15000...410
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Så lenge ikke emnene bygger på hverandre er det som regel ikke et problem. Anonymkode: c28fd...6e6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Det blir ikke bygd videre på det emnet, nei. Vet du hvordan man får utsatt hele faget? Må jeg få de til å fjerne meg fra den eksamen som jeg er oppmeldt til da? Ellers bruker jeg vel opp et av forsøkene? Skal som sagt snakke med rådgiver men får ikke gjort det før om nesten to uker, og jeg får helt vondt i magen av alt stresset forbundet med det her.. Anonymkode: 15000...410
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Skal det ikke være mulig å melde seg av emner til uti november engang..? Det du kan gjøre er å ta et enklere emne istedet for, slik at du får nok studiepoeng. Evt bare melder du deg av og tar det senere. Det skal ikke være noe problem. Jeg er forsinket i utdanningen pga sykdom og må sette sammen emner slik det passer selv. Da er det bare å sjekke eksamensdatoer og at emnene ikke bygger på noe jeg ikke har fra før. Hør med studieveileder hva som gjelder hos dere. Hos oss kan studieveileder hjelpe til med å melde på/av emner etter fristens utløp. Anonymkode: 264a9...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå