AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Takk for svar, gjerne med link til reglene der det står. Anonymkode: c874d...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Spiller ingen rolle hvor mange ganger en bruker har blitt rapportert, det som spiller en rolle er om moderator mener en regel er brutt. Om jeg rapporterer denne tråden din, så betyr ikke det at du har sagt noe galt så man kan ikke basere utestenginger på det Anonymkode: ef9d6...c6f 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spiller ingen rolle hvor mange ganger en bruker har blitt rapportert, det som spiller en rolle er om moderator mener en regel er brutt. Om jeg rapporterer denne tråden din, så betyr ikke det at du har sagt noe galt så man kan ikke basere utestenginger på det Anonymkode: ef9d6...c6f Takk for svar! Hvor mange ganger må en bruker ha brutt en regel (og moderator vet det), før brukeren blir utestengt? Anonymkode: c874d...1f4
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Red for å bli utestengt, eller
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Red for å bli utestengt, eller Nei, faktisk ikke. Men jeg tenker på enkelte som bryter regler gang på gang på gang, uten at de blir utestengt. Anonymkode: c874d...1f4 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Prøver du å få noen utestengt? Nei. Se mitt spørsmål i HI Anonymkode: c874d...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Prøver du å få noen utestengt? Ps De som blir utestengt, har jo greit å få seg selv utestengt helt frivillig grunnet deres egne frie valg (angående det som de skriver i innlegg). Anonymkode: c874d...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Mener å ha lest at man blir utestengt om man får flere enn tre (?) advarsler. Anonymkode: 82a32...8a7 3
Nøste~ Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ps De som blir utestengt, har jo greit å få seg selv utestengt helt frivillig grunnet deres egne frie valg (angående det som de skriver i innlegg). Anonymkode: c874d...1f4 Nei ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Nei ikke alltid. Kan du utdype om det du skrev her? Mener du at det hender at brukere skriver innlegg ufrivillig, og at evt noen tvinger de til å skrive de innleggene som inneholder regelbrudd? Anonymkode: c874d...1f4 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, faktisk ikke. Men jeg tenker på enkelte som bryter regler gang på gang på gang, uten at de blir utestengt. Anonymkode: c874d...1f4 Ok
Nøste~ Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype om det du skrev her? Mener du at det hender at brukere skriver innlegg ufrivillig, og at evt noen tvinger de til å skrive de innleggene som inneholder regelbrudd? Anonymkode: c874d...1f4 Jeg har en venn her som ble utestengt helt plutselig uten å få vite grunn av moderatorene engang.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Jeg har en venn her som ble utestengt helt plutselig uten å få vite grunn av moderatorene engang. Takk for svar. Det høres rart ut. Anonymkode: c874d...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener å ha lest at man blir utestengt om man får flere enn tre (?) advarsler. Anonymkode: 82a32...8a7 Det er nok en individuell vurdering. Det skal bare en stygg nok kommentar til for å bli kastet ut. Eventuelt kan man jo påpeke noe moderator gjør feil, da forsvinner man også raskt. Uansett tar det bare noen minutter å lage seg et nytt nick, så hva moderatorene egentlig oppnår med å stenge folk ute kan jo diskuteres. Anonymkode: 96776...813
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt kan man jo påpeke noe moderator gjør feil, da forsvinner man også raskt. Anonymkode: 96776...813 Dette er jo bare tøv. Det tas opp en masse forskjellig på ris og ros uten at dette får noen konsekvenser for brukerne. Til dels har enkelte en veldig krass tone overfor moderatorene. Min oppfatning er at moderatorene tåler mye, og at de gjør en god jobb for å holde forumet mest mulig levelig for de fleste. Jeg har tatt opp en del selv gjennom de årene jeg har vært her, og alltid fått høflige og saklige svar tilbake fra moderatorene. Hvis jeg eller du blir moderert, går det an å se med kritiske øyne på hva man selv skrev, og vurdere hva man kan gjøre bedre selv også, i stedet for å sutre og klage over moderator. Anonymkode: b1ab9...69a 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo bare tøv. Det tas opp en masse forskjellig på ris og ros uten at dette får noen konsekvenser for brukerne. Til dels har enkelte en veldig krass tone overfor moderatorene. Min oppfatning er at moderatorene tåler mye, og at de gjør en god jobb for å holde forumet mest mulig levelig for de fleste. Jeg har tatt opp en del selv gjennom de årene jeg har vært her, og alltid fått høflige og saklige svar tilbake fra moderatorene. Hvis jeg eller du blir moderert, går det an å se med kritiske øyne på hva man selv skrev, og vurdere hva man kan gjøre bedre selv også, i stedet for å sutre og klage over moderator. Anonymkode: b1ab9...69a Du tror ikke det kommer litt an på hva man påpeker? Men klart, du vet vel bedre. Hvor mange ganger har du blitt kastet ut? Anonymkode: 96776...813
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #18 Skrevet 14. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tror ikke det kommer litt an på hva man påpeker? Men klart, du vet vel bedre. Hvor mange ganger har du blitt kastet ut? Anonymkode: 96776...813 Personen er jo en modde forstår du vel. Anonymkode: 2213a...552
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen er jo en modde forstår du vel. Anonymkode: 2213a...552 Det må være en av de bedre, for jeg har ikke hatt besøk på profilen min. Anonymkode: 96776...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå