Oddsen Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Hva gjorde dere? Har noen små kviser ved tinningen som jeg vil ha vekk. Tenker kanskje å teste basiron og da bare smøre på de kvisene, tanker? Evt hva hjalp for dere?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 19 timer siden, Oddsen skrev: Hva gjorde dere? Har noen små kviser ved tinningen som jeg vil ha vekk. Tenker kanskje å teste basiron og da bare smøre på de kvisene, tanker? Evt hva hjalp for dere? Skinoren krem hjalp meg Anonymkode: a64be...f3e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skinoren krem hjalp meg Anonymkode: a64be...f3e Resept? Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Kuttet ut melk Anonymkode: f2918...7ae
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kuttet ut melk Anonymkode: f2918...7ae Hjelper det? Eller gjør kanskje det hos visse personer Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Idag har jeg røde kviser ser jeg. Hva skyldes det? Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag har jeg røde kviser ser jeg. Hva skyldes det? Anonymkode: dc6df...d0b Tilstoppende talgkjertler bl.a. Skinoren krem (på resept) gjør mye positivt for huden. Den åpner også opp talgkjertlene og gjør talget mer flytende slik at du unngår tilstoppingene og kvisene. Lykke til! Anonymkode: a64be...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Vil du helst ikke bruke noe som er på resept fordi du helst ikke vil oppsøke lege, TS? Anonymkode: a64be...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tilstoppende talgkjertler bl.a. Skinoren krem (på resept) gjør mye positivt for huden. Den åpner også opp talgkjertlene og gjør talget mer flytende slik at du unngår tilstoppingene og kvisene. Lykke til! Anonymkode: a64be...f3e Ok. Men finner man ikke andre kremer som åpner opp talgkjertelene. Oppsøker ikke legen siden jeg ikke har prøvd alle de reseptfrie kvisekreme som basiron osv. Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #11 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. 1) Men finner man ikke andre kremer som åpner opp talgkjertelene. 2) Oppsøker ikke legen siden jeg ikke har prøvd alle de reseptfrie kvisekreme som basiron osv. Anonymkode: dc6df...d0b 1) Jeg vet ikke. Jeg prøvde selv mange forskjellige midler mot kviser (kjøpt på apotek både uten resept og med resept, og kjøpt andre steder), uten at det hjalp meg. Først da jeg kom til hudlege og virkelig fikk hjelp, hjalp det som jeg fikk resept på (bl.a. Skinoren). 2) Jeg forstår. Jeg ville bare gi råd ut fra mine erfaringer, slik at du skulle slippe å streve så lenge før du fikk et middel som virkelig hjelper. Lykke til Anonymkode: a64be...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #12 Skrevet 15. oktober 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelper det? Eller gjør kanskje det hos visse personer Anonymkode: dc6df...d0b Det er svært mange som får færre eller ingen kviser av å kutte ut melk helt eller periodevis. Kommer sikkert an på hudtypen, men det er mulig å lese om det eller å eventuelt teste det ut selv over et par uker. Anonymkode: f2918...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #13 Skrevet 15. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er svært mange som får færre eller ingen kviser av å kutte ut melk helt eller periodevis. Kommer sikkert an på hudtypen, men det er mulig å lese om det eller å eventuelt teste det ut selv over et par uker. Anonymkode: f2918...7ae Drikker så å si aldri melk så tror ikke det har så mye å si:) Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #14 Skrevet 15. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Jeg vet ikke. Jeg prøvde selv mange forskjellige midler mot kviser (kjøpt på apotek både uten resept og med resept, og kjøpt andre steder), uten at det hjalp meg. Først da jeg kom til hudlege og virkelig fikk hjelp, hjalp det som jeg fikk resept på (bl.a. Skinoren). 2) Jeg forstår. Jeg ville bare gi råd ut fra mine erfaringer, slik at du skulle slippe å streve så lenge før du fikk et middel som virkelig hjelper. Lykke til Anonymkode: a64be...f3e Ok. Prøvde du basiron også da? Anonymkode: dc6df...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #15 Skrevet 15. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Prøvde du basiron også da? Anonymkode: dc6df...d0b Nei Anonymkode: a64be...f3e
MissPierce Skrevet 15. oktober 2016 #16 Skrevet 15. oktober 2016 Bare husk at Basiron bleker tekstiler det kommer i kontakt med. Så klær, sengetøy og håndklær kan få stygge flekker. Har selv brukt det om natten. Smurte da på en stund før jeg la meg, sånn at det skulle tørke mest mulig. Hadde ett håndkle på puta, og brukte hvite håndklær da jeg vasket ansiktet. Ellers så har jeg vært veldig fornøyd med Basiron☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #17 Skrevet 15. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikker så å si aldri melk så tror ikke det har så mye å si:) Anonymkode: dc6df...d0b Er snakk om melkeprodukter generelt da Alt fra yoghurt, ost, meieriprodukter i mat, osv Anonymkode: f2918...7ae
Gjest earlgrey Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 Signerer å kutte ut melk, mange som får kviser av meieriprodukter. Jeg spiser nesten ikke ost (annet enn på pizza), drikker soyamelk og soyayoghurt og ble kvitt kvisene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå