AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Har seg slik at jeg har kommet i kontakt med en mann jeg liker veldig godt. Så langt har vi bare skrevet mye med hverandre og snappet mye (vi sender bilder, videoer osv i alle slags mulige vinkler, haha vi har det veldig artig!), skal straks skype sammen også. Jeg liker han skikkelig godt og har falt litt for han, og vil jo så klart møte han. Problemet er.... 1. Det er lang avstand. Han bor 6 timer unna meg. Kollektivtransport tar en evighet, og det går ingenting direkte dit eller noe som er 2-3 timer nærme. 2. Han er i full jobb, jeg er videregående skoleelev (jeg henger etter med videregående, altså jeg er eldre enn de som går rett etter ungdomsskolen, hehe), samt jeg jobber annenhver helg. Han har fri i helgene da. Jeg har bil og kan kjøre dit, men det er langt å kjøre bare for en dagstur. Jeg er ikke så innstilt på overnatting første gangen jeg møter han liksom. Jeg tror ikke det er utrygt, men man vet jo aldri hvordan kjemien er i virkeligheten. Han forteller mye om seg selv, deler en del om familien sin, jobben og sånt, altså han inkluderer meg veldig i livet sitt så jeg tror jeg hadde turt å sove med han. Det kjennes ut som vi har kjent hverandre i mange år når vi prater, hehe. Han er en flott fyr og følelsene er gjensidige. Men hvordan kan jeg få arrangert et møte? Noen som har tips? Grunnen til at jeg ikke vil sove der i utgangspunktet er fordi vi har delt en del "dirty" bilder med hverandre også... Og videoer. Og jeg har på følelsen at om jeg skal sove der så blir det sex allerede første kvelden, siden det på en måte ligger i kortene, men sex i virkeligheten og sex via snapchat er to vilt forskjellige ting for meg. Dette har vi snakket om og han er helt enig, forstår det og forventer IKKE sex de første gangene (hans ord) vi møtes. Han sier bare han har lyst på meg og liker meg, men respekterer alle mine grenser. Men så rart det hadde vært når vi snakker så mye og onanerer for hverandre, men når vi møtes så sover vi på separate rom...? Og nei, han vil ikke møtes bare for å ha sex. 10% av tiden snakker vi om sex. Resten av tiden snakker vi om hverandre, hans og mitt osv. Vi snakker om alt mulig! Anonymkode: 30df9...8ca
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Han vil ikke noe seriøst. Jeg ser for meg at dere møtes og har det hyggelig, så er han så utrolig koselig og snill som han får deg til å tro og spør om ikke du vil sove med ham i senga. Han vil jo så klart ikke at du skal sove på sofa og være ensom Så presser han deg på en indirekte måte til å ha sex med ham. THE END 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Du bestiller deg hotellrom, og sier ifra om det før du reiser dit han bor. - alternativt avtaler dere at han bestiller seg hotellrom før han kommer dit du bor. Case closed. Anonymkode: 1d3dd...13b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 2 timer siden, meeeg9 skrev: Han vil ikke noe seriøst. Jeg ser for meg at dere møtes og har det hyggelig, så er han så utrolig koselig og snill som han får deg til å tro og spør om ikke du vil sove med ham i senga. Han vil jo så klart ikke at du skal sove på sofa og være ensom Så presser han deg på en indirekte måte til å ha sex med ham. THE END Jada, dra et annet sted med bitterheten din/mannehatet. Trenger ikke det her. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bestiller deg hotellrom, og sier ifra om det før du reiser dit han bor. - alternativt avtaler dere at han bestiller seg hotellrom før han kommer dit du bor. Case closed. Anonymkode: 1d3dd...13b Det kunne gått, men da blir det nok en stund til siden jeg ikke har verdens beste råd som student. Takk for forslag. Anonymkode: 30df9...8ca
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Du sexchatter med en mann og mener du skal møte ham uten å ha sex med ham? Herregud. Anonymkode: e0461...485 3
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Snart kommer det en tråd om hvor mye du hater ham..Da skal jeg si 'hva sa jeg?' 2
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du sexchatter med en mann og mener du skal møte ham uten å ha sex med ham? Herregud. Anonymkode: e0461...485 ja, ikke sant. Og Ts forventer at det ikke er hva han vil 2
ulykkeligsomliten Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nei, han vil ikke møtes bare for å ha sex.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 Hva er alderen deres, ts? Anonymkode: 728f1...602
Fjaselina Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 Dersom han er i full jobb, bør han bestille hotellrom til seg sjølv, og så kjem han til din by. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er alderen deres, ts? Anonymkode: 728f1...602 Tipper at han er 28 og hun er 18. Null problem for mange menn på KG, iallfall. Anonymkode: e0461...485
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 6 timer en vei, og dere har ikke møttes? Du vet at det finnes tinder? Der kan du isåfall filtrere avstanden, slik at nettdating blir litt enklere, og nærmere. Ja, ok dere har god kjemi over tlf, men altså, det kan du få med andre også. Om du ikke møter han vet du jo uansett ikke hva du går glipp av. Og hva vil du med han? Er det såpass vanskelig å møtes første gangen, så kan det bli vanskelig seinere i forholdet også. Finn deg en nærmere, 6 timer er sykt. Anonymkode: 3548d...2d1 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 Oi, var ikke mye hjelp å få her gitt.. Jeg burde vell kanskje visst bedre.. Men jeg og han finner nok utav noe. Det med at han bestiller hotellrom her og kommer hit var en god idè. Takk for svar. Vi har forøvrig bare sexchattet 1 gang og vi snakker mye om alt annet. Men det er vell ikke så lett å forstå for andre.. Viktigste er at jeg og han forstår hva vi vil! Anonymkode: 30df9...8ca
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #15 Skrevet 15. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, var ikke mye hjelp å få her gitt.. Jeg burde vell kanskje visst bedre.. Men jeg og han finner nok utav noe. Det med at han bestiller hotellrom her og kommer hit var en god idè. Takk for svar. Vi har forøvrig bare sexchattet 1 gang og vi snakker mye om alt annet. Men det er vell ikke så lett å forstå for andre.. Viktigste er at jeg og han forstår hva vi vil! Anonymkode: 30df9...8ca Kvinneguiden i et nøtteskall... Det er utrolig mange bitre troll her. Jeg stemmer for at du bare skal ignorere mange av svarene du har fått. Jeg driver selv med noe av det samme som deg... Jeg flørter med en som bor på et annet kontinent. 6 timer unna er jo ingenting! I alle fall for sånne som meg som bor langt ute på landet. Nærmeste "storby" er flere timers kjøring unna. Det er ikke alltid man kan styre følelsene sine. Av og til treffer man noen som det bare klaffer med. Så til temaet. Har du venner eller familie i nærheten av ham som du kan sove over hos? DI u kan besøke dem ei helg, og så møte ham en dag? Anonymkode: 6f3d9...1cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå