Hjertehåp Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Gjort det idag. Er et år siden sist. Nå dunker det og svir og er ømt og varmt. Ligger med ispose fir kjøle ned. Noen som har opplevd dette i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Wow! Nei, men har lyst å prøve det. Tok det lang tid? Vondt? Anonymkode: 3f44c...358
Hjertehåp Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2016 Var unnagjort på ca 20 min. Skal ikke lyve. Det var vondt men resultatet er verdt det. Bare holde det vedlike er utfordringen. Bestilte ny time på vei ut så holde meg til den.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Ja skjønner det er vondt ja. Driver å river opp hår med pinsett nå. ett og ett. Øve litt på smerten. Anonymkode: 3f44c...358
Ananas. Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja skjønner det er vondt ja. Driver å river opp hår med pinsett nå. ett og ett. Øve litt på smerten. Anonymkode: 3f44c...358 Det er HELT unødvendig, smerten ligner ikke. Beste måten å gjøre det på er å bare bestille time og få det overstått. Til TS: Prøv å ta litt aloe vera på om du har det, det kan lindre litt. Helt vanlig når det er lenge siden sist eller første gangen.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Men jeg tenkte om underlivet ble litt "vant" med å dra ut hår med pinsett. i stedet for det mega sjokket når de røsker av voksen. Anonymkode: 3f44c...358
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Har aldri opplevd svie eller varme og jeg har ganske sensitiv hud! Ømhet derimot har jeg merket. Noe kaldt vil mest sannsynlig roe ned, lukke porene og få vekk varmefølelsen..:) Anonymkode: 3efb5...3cf
Je.lo Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 På 13.10.2016 den 18.47, Hjertehåp skrev: Gjort det idag. Er et år siden sist. Nå dunker det og svir og er ømt og varmt. Ligger med ispose fir kjøle ned. Noen som har opplevd dette i etterkant. Ja det er ganske normalt ved starten. Kommer også ann på hvilken voks som blir brukt. Foretrekker selv sukkervoks der man ikke behøver stripes til å rive av. Voksen stivner og rives så. Etterlater huden mye bedre, og med mindre ømhet og rødhet
Gjest Ludolek Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Sukkervoks fungerer fint for meg, blir rosa første dagen - og så er alt fint og mykt dag 2(men fortsatt ikke helt klar for sex liksom før dag 3). Jeg har også testet vanlig voks, og det er mulig behandleren var dårlig - men fy faen det var vondt og resultatet ble ikke bra. Hadde oversensitiv hud i flere uker etterpå. Er litt fristet til å teste på nytt hos behandleren jeg tar sukkervoksing hos, for jeg mistenker det hadde endel med teknikk å gjøre. Hun brukte lang tid, dro ikke raskt og hadde bare en helt annen fremgangsmåte enn elitepleieren jeg går til ellers. Hun jeg var misfornøyd med var typisk vanlig hudpleier som også tar voksetimer, mens hun som gjør sukkervoksingen jobber på salong som driver stort sett med voksing.
Rosa Sitron Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 På 15.10.2016 den 19.08, AnonymBruker skrev: Ja skjønner det er vondt ja. Driver å river opp hår med pinsett nå. ett og ett. Øve litt på smerten. Anonymkode: 3f44c...358 Hvorfor? Pinsett er mye vondere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå