Gå til innhold

Disse forbaska følelsene!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har innledet ett seksuelt forhold med en gift mann. Noe som har endt med følelser for min del. Har kjent han i mange år, vi har vært nære venner, så jeg har alltid likt han og han har alltid betydd noe for meg. Men at jeg skulle ende opp med å bli så ekstremt forelsket, trodde jeg ikke. Jeg vil bare ligge i armene hans. Han var tydelig på at han aldri vil gå fra kona, og at det var lurt vi avsluttet det vi har hatt. Jeg visste den dagen kom, å jeg har bare meg selv å takke. Men jeg var så i øyeblikket, at jeg ikke tenkte på konsekvensene. Nå er jeg helt knust. Jeg gråter og gråter. Orker ikke spise, stå opp om morgenen eller noe. Jeg vil bare ikke eksistere for det hjør så vondt, så intenst vondt i hjertet, i magen. Jeg har konstant følelsen av st jeg må kaste opp. En stor klump i magen som bare vokser å gjør mer vondt. Jeg er ikke ute etter sympati, det fortjener jeg ikke. Men om noen har noe tips til hvordan jeg kan takke dette, så er jeg evig takknemlig. Akkurat nå gjør det så vondt at jeg tenker at det hadde vært bedre å ikke eksistert. Jeg har ingen jeg kan snakke med om dette.

Anonymkode: 0329e...dae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke så mye man kan si i denne situasjonen som du ikke vet allerede. Du må bare ta tiden til hjelp og komme over det som en hvilken som helst annen kjærlighetssorg. Tving deg selv til å være sosial og aktiv igjen. Og lær av det for ikke å gjøre samme feilen igjen. 

Hilsen en som har vært der selv. 

Anonymkode: 8c641...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2016 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Har innledet ett seksuelt forhold med en gift mann. Noe som har endt med følelser for min del. Har kjent han i mange år, vi har vært nære venner, så jeg har alltid likt han og han har alltid betydd noe for meg. Men at jeg skulle ende opp med å bli så ekstremt forelsket, trodde jeg ikke. Jeg vil bare ligge i armene hans. Han var tydelig på at han aldri vil gå fra kona, og at det var lurt vi avsluttet det vi har hatt. Jeg visste den dagen kom, å jeg har bare meg selv å takke. Men jeg var så i øyeblikket, at jeg ikke tenkte på konsekvensene. Nå er jeg helt knust. Jeg gråter og gråter. Orker ikke spise, stå opp om morgenen eller noe. Jeg vil bare ikke eksistere for det hjør så vondt, så intenst vondt i hjertet, i magen. Jeg har konstant følelsen av st jeg må kaste opp. En stor klump i magen som bare vokser å gjør mer vondt. Jeg er ikke ute etter sympati, det fortjener jeg ikke. Men om noen har noe tips til hvordan jeg kan takke dette, så er jeg evig takknemlig. Akkurat nå gjør det så vondt at jeg tenker at det hadde vært bedre å ikke eksistert. Jeg har ingen jeg kan snakke med om dette.

Anonymkode: 0329e...dae

Du visste hva du gikk inn......nå må du deale med det. Ta ansvar og slutt å syt. Du har med vitende og vilje hatt sex med en som er gift. Det er ikke synd på deg. 

Be om tilgivelse og ikke gjør denne feilen igjen. Da skal du se at du kommer fort over denne sorgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...