Ottine Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Noen som vet hvordan det gikk med @lek i går? Hvem vant? Så på en del av progrmmet, men ikke avstemmingen. Mange flinke barn!
Litz Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Spania vant. Velfortjent etter både min datters og min mening. (utrolig sjarmerende jente med en fengende sang ) @lek fikk vel no sånt som 9 poeng eller no... mulig han kom inn blandt de 10 beste men der er jeg litt usikker.
Cilla Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 @lek fikk en 13 plass, tror han fikk 9 poeng totalt, fra Sverige og Danmark. Synes det var litt urettferdig, for synes sangen er litt fengende, men det er vel som med vanlig Grand Prix,man stemmer gjerne på nabolandene sine. Men ble veldig imponert over hun lille spanske jenta!
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Hun var tøff hun spanske jenta. Men litt av en tekst..."jeg vil heller dø enn å være vanlig". Akk. Ble flau over kommentatorene...spesielt damen var forferdelig.
Gjest Emera Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Ble flau over kommentatorene...spesielt damen var forferdelig. Å, ja! De snakket i munnen på hverandre hele tiden, og hun dama holdt ikke opp med å preke om hvor "fryktelig søte" de var, alle sammen... Flaut. Men det var et flott show, synes jeg! Mye bedre enn "voksen-grandprix," som bare blir dårligere og dårligere. Jeg er imponert over nivået ungene holdt! Min 7-årige datter var egentlig ikke særlig interessert i å se showet, men øynet en sjanse til å få være oppe leenge... den som ble skikkelig engasjert og opprørt over manglende poeng til @lek, var henne! Hun holdt ut nesten til slutt...
Dina Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 nesten til slutt...[/quote'] Min 7 årige sønn hadde det på samme måten, og han holdt akkurat ut til det var ferdig! Tror han sovnet 5 minutter etter at programmet sluttet! Jeg syns forøvrig også den lille spanske jenta var fantastisk flink! En verdig vinner!
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Enig i dere. Spania fortente å vinne. For en energi hun lille jenta hadde!! Jeg ble imponert!! :-) (Alek fikk 12poeng...)
Grooo Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Jeg syntes komentatordamen var så tragisk at jeg ikke maktet å høre hele programmet (holdt på ved symaskinen så det var uansett ikke meningen å se noe...
Ottine Skrevet 22. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2004 Hun som kommenterte... Er ikke det hun i Barne-TV? Der gjør hun i alle fall en god jobb!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Den kvinnlige kometatoren var Marianne som hadde "Stå opp" på søndags morgningene for en tid tilbake. Går man litt lengre tilbake så var hun med i "Huset med det rare" også. Synes heller ikke hun var noe særlig. Den manlige kommetatoren var vel Jonna som også har vært på barne-tv. Bilde av Marianne. Elise
Ottine Skrevet 22. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2004 Hey...Bra med bilde!! Det var ikke henne jeg tenkte på! Hun jeg tenkte på har Barne-TV nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå