AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Dater en fyr jeg har blitt rimelig betatt av Vi har datet 4-5 ganger, alltid veldig hyggelig. Har hatt sex, men også vært sammen uten sex. Han er litt av og på, som gjør meg litt usikker, men det er uansett altfor tidlig for noen av oss å vite noe mer enn at den andre er spennende, så stresser ikke sånn med det. Men, det som jeg sliter med er at han til dels er aktiv på datingappen fortsatt (hver dag), har bytta bilder der etter vi møttes og det verste er at han liker bilder av alle mulige fine damer på instagram, hele tiden. ofte er det damer han ikke følger. Dette gjør meg så usikker og at jeg føler meg så dum, dels fordi jeg faktisk stalker han på den måten, men også fordi når jeg ser de damene han liker bilder av som han tydeligvis ikke kjenner (vanlige norske jenter, ikke kjendiser), så føler jeg at jeg ikke har noe å stille opp med og tenker at han ikke er særlig interessert i meg, men sitter å sjekker ut alle mulige andre damer. Jeg er ikke på langt nær like pen som de og han er i tilleg veldig kjekk.. Har noen av dere vært borti dette, og hvordan håndterte dere det? Anonymkode: 2e20c...007
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Du stalker ikke, du undersøker bare hvem du er betatt av og vurderer handlingene hans. Det er ikke dumt av deg, selv om det muligens ødelegger for han/dere. Det er LURT av deg, ikke dumt. Hva hadde jeg tenkt i en slik situasjon? Dessverre hadde jeg tenkt at han var for vinglete, trenger ikke å være meningen fra hans side - men jeg hadde ikke investert mer. Anonymkode: 8bce0...592 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 takk for svar! Men er det vanlig at man holder på sånn? er ikke så erfaren i dette gamet tror jeg burde droppe det, føler uansett han er ute av min liga og når jeg blir så usikker så er det ikke verdt det.. Anonymkode: 2e20c...007
Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Aktivitet på datingapp hadde jeg kikket mer mistenkelig på enn følgere på IG.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Instagramaktivitet er jo irrelevant sammenliknet med det faktum at han fortsatt er aktiv på datingsiden. Ville heller spurt ham om det. Anonymkode: 3a5bd...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg hadde ikke fortsatt å date en sånn fyr. Jeg hadde ikke engang tatt meg bryet med å snakke om det før jeg avsluttet, da dette viser holdninger som ikke er forenelige med å dele livet med meg. Og jeg gidder ikke gå inn i et forhold da, det er bare bortkastet tid, da vil jeg heller lete etter drømmemannen. Drømmemannen liker ikke en haug bilder på instagram, eller er aktiv på datingapp etter han har møtt meg. Anonymkode: 94abd...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Virker som en trygg type å satse på. Gi gass du. Anonymkode: 9cd1c...b38
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 takk for svar. Jeg er helt enig, føler bare det er så vanlig å date flere og er som sagt ikke så erfaren innenfor dette med dating via tinder og sånn, så vet ikke helt hva man kan kreve. men at det gjør meg usikker er helt sikkert, men det sier kanskje mer om meg Anonymkode: 2e20c...007
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Gjør han deg usikker så er det fordi han sender forskjellige signaler - gutter som gjør sånn er de som ikke vil noe seriøst. Du er usikker på ham fordi dere ikke har hatt sex hver gang dere har møttes, og du vet ikke helt hvordan du skal tolke det, men du håper på at han vil noe mer med deg enn bare sex. Vanligvis hvis en mann gjør deg usikker, er han ikke noe å satse på. Du vet når noen er den rette for deg, når du er sikker. Kanskje du skal bare spørre ham hva han egentlig vil. Bare vær forberedt på å høre noe du ikke ønsker
calavi Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 Om dere ikke har snakket om å slutte å treffe andre, så gjør han jo sånn sett ikke noe galt, men jeg skjønne godt du tviler. Å småflørte med andre eller å gi en tommel opp på instagram er ikke så ille, men jeg hadde mistet interessen om jeg visste at han jeg treffer fortsatt var aktiv på datingapp/side. Om du vil fortsette med denne mannen, så bør du i det minste snakke med han og være ærlig om hva du føler. Om du har en dårlig magefølelse så ville jeg bare avsluttet ting.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 takk for fine svar. Jeg tror jeg avslutter hele greia. Dere har rett i at usikkerheten stammer fra at jeg vet han ikke er investert nok i meg og jeg vil ha en som vil ha meg, men da må jeg slutte å jage en fyr som tydeligvis ikke synes jeg er såå spennende. takk <3 Anonymkode: 2e20c...007
jabx Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater en fyr jeg har blitt rimelig betatt av Vi har datet 4-5 ganger, alltid veldig hyggelig. Har hatt sex, men også vært sammen uten sex. Han er litt av og på, som gjør meg litt usikker, men det er uansett altfor tidlig for noen av oss å vite noe mer enn at den andre er spennende, så stresser ikke sånn med det. Men, det som jeg sliter med er at han til dels er aktiv på datingappen fortsatt (hver dag), har bytta bilder der etter vi møttes og det verste er at han liker bilder av alle mulige fine damer på instagram, hele tiden. ofte er det damer han ikke følger. Dette gjør meg så usikker og at jeg føler meg så dum, dels fordi jeg faktisk stalker han på den måten, men også fordi når jeg ser de damene han liker bilder av som han tydeligvis ikke kjenner (vanlige norske jenter, ikke kjendiser), så føler jeg at jeg ikke har noe å stille opp med og tenker at han ikke er særlig interessert i meg, men sitter å sjekker ut alle mulige andre damer. Jeg er ikke på langt nær like pen som de og han er i tilleg veldig kjekk.. Har noen av dere vært borti dette, og hvordan håndterte dere det? Anonymkode: 2e20c...007 Av og på. Aktiv på dating-appen. Hva lurer du på? Han har flere på gang. Hadde han vært stormforelsket så hadde han ikke drevet på slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå