AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er høy. Men jeg har alltid likt en veldig nøytral stil, litt guttete av og til og noen ganger mer elegant. Jeg foretrekker jeans og skinnjakke. Langt hår, og av og til litt mer sexy. Korte shorts osv. Men jeg får høre så sykt mye, at jeg passer til ting jeg hater!:( utrolig mange sier: "du hadde vært så utrolig fin i lang kjole. Med din høyde hadde det vært perfekt! Skjønner ikke at du ikke går med det noen gang." hvor er det så fint med lange kjoler på høye?! Og, jeg var hårmodell en gang. Men hva slags frisyre som ventet, ante jeg ikke. Jeg fikk sånn bollesveis, kort hår, rett under ørene...og det krøllet det litt. Det var grusomt! Mamma og et par venner sa at dette ikke var så bra til meg. Men mange andre bare ;"slik hår kledde deg! Du ser såfeminin ut, og voksen!" faen. Hva skal jeg gjøre med utseendet for å ikke kle slik?! Hilsen, ei som fikk feil utseende,som ikke gir opp før kroppen og utseendet gjør som jeg vil! Anonymkode: 52cb2...0eb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Drit i det? Ganske kjedelig at alle skal være blåkopier av hverandre i klesstil. Alle lave runde kvinner skal gå sånn og alle tynne høy jenter sånn. Man mister jo all form for individualitet og personlighet Anonymkode: f0573...f91
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Gå med det du føler deg vel i. Det er ikke noe feil med utseendet ditt. Mora di og venninnene dine syntes du var fin med en stil som du ikke liker. Du trenger jo ikke slutte å kle det, du trenger bare å gå slik du selv vil. Ta det som en kompliment at de syntes du kledde det, men fortsett å kjøre din egen stil. Det er kult! Anonymkode: 04234...426
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Skjønner ikke hvorfor dette plager deg. Mennesker som kommenterer dette liker åpenbart en slik stil, og mener du ville ha vært flott i det. Det er jo et kompliment. At du ikke identifiserer deg med denne stilen gjør det jo ikke til noen negative kommentarer. Det vil heller ikke si at det du vanligvis går i ikke kler deg. Nei, du virker rett og slett som en negativ person. Anonymkode: b0005...45d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Gå i det du føler deg komfortabel i:) Dersom folk går i ting de kler objektivt sett mtp. kroppsform, men som de ikke er komfortable i som person, så vises det gjerne. Men det du får er jo egentlig bare komplimenter, ikke kritikk. Jeg synes og så høye kvinner i lange kjoler ser kjempeflotte ut:) Jeg er for kort og rund til å noen gang kunne gå i noe sånt:P Jeg går også i plagg jeg ikke kler, men med mindre det er ekstrem kræsj så driter jeg i det Anonymkode: 72c62...c50
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er høy..... Hva skal jeg gjøre med utseendet for å ikke kle slik?! Hilsen, ei som fikk feil utseende,som ikke gir opp før kroppen og utseendet gjør som jeg vil! Anonymkode: 52cb2...0eb Bli lavere? Eller: forstå at hva "som kler en" er et spørsmål om smak og stil, og det vil alltid være x antall folk som mener du er finest i noe, og x som er uenig og liker noe annet. Når det gjelder deg selv, kan du jo ikke gjøre noe med å forandre kroppen eller utseende, du kler deg som du vil, og bestemmer selv om du syns det kler deg, og om det i det hele tatt er noe å bry seg om. Noen mener jo at alle burde bruke kjoler og at det er finest. Det betyr ikke at alle bruker kjoler? Jeg er fin i kjole, jeg bruker det sjeldent. Anonymkode: ab33a...687
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor ligger denne tråden under Kropp og Helse og ikke under Mote-forumet? Anonymkode: dc8da...735 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå