Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, nokon som vet korleis vi kan få hvitere tenner. eg har veldi brune og mangen fyllinger for å vere 15 år. de er mangen i familien som har dårlige tenner så da har vel eg arvet de. eg ha ein fylling mello begge fortennene og den viser når eg smiler å eg er brun mellom nesten alle tenner å det er skikkeli ubehageli å smile. er det nokon som veit kva eg kan gjøre for å få finare tenner å gjøre slik at fyllingen blir litt meir kamuflert. eg har prøvd nesten alle tannkremmer som skal gjøre tennene kvitere men ingen funker. og med nokon så får eg nokon kvite flekker på tennene. kva skal eg gjøre!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest SuperSonic
Skrevet

Bestill en time til tannlegen så kan du få veiledning av han. Det er ikke mange lapper for deg som er så ung! :)

Skrevet

er det nokon som eg kan gjøre hjemme som nokon veit om:)??

Skrevet
15 minutter siden, Jente 01 skrev:

er det nokon som eg kan gjøre hjemme som nokon veit om:)??

Hvorfor det? Du er mindreårig og går til tannlegen nærmest gratis. Så fort du bli voksen er det SVINDYRT å gå til tannlege.

Anonymkode: 6dcc3...8b0

• Liker 2
Skrevet

Gå til tannlegen først. Bruk tannkrem og munnskyllemiddel med fluor, også tanntråd. Jeg bruker en tannkrem som heter iwhite, fås på apotek, og den gjør tennene hvitere uten å inneholde slipemidler. Men jeg har sterke tenner og kan gjøre tilnærmet hva jeg vil med dem i følge tannlegen min. Derfor tørr jeg ikke anbefale den om du har dårlig tannstatus. Kan ende opp med å gjøre vondt verre. Så spør tannlegen:) Billig for de under 18.

Anonymkode: b941d...13d

Skrevet

Snakk med tannlegen eller tannpleieren din. Eneste generelle rådet jeg har er bruk tanntråd! Ser selv at jeg blir brun mellom tennene om jeg ikke bruker det.

Anonymkode: e5437...058

• Liker 1
Skrevet

tusen takk for råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...