Milla29 Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Dette er en forholdsvis ny dokumentar i to deler som ble sendt på CBS http://www.cbs.com/shows/the-case-of-jonbenet-ramsey/ Denne saken har alltid fascinert meg, kanskje særlig siden jeg bodde i USA det året drapet skjedde (ikke i Colorado), og dette var "the case of the year" det året og surret og gikk på nyhetskanaler og ble omtalt i aviser konstant. Det er jo helt uforståelsig at denne saken ikke har blitt løst. Etter å ha sett overnevnte dokumentar, er det enda merkeligere, sånn sett bort fra at politiets inkompetanse ødela etterforskingen fra første sekund. Noen som har sett dokumentaren? HVa tenker dere? Jeg er rimelig overbevist om at dette er en "inside job", far, mor eller bror. Noe annet virker faktisk helt usannsynlig. Dette har jeg for så vidt tenkt hele tiden, men ble enda mer overbevist etter å ha sett dokumentaren. Jada, jeg vet at man skal ta det man ser i slike dokumnetarer med en klype salt, men fakta er jo fakta, og med mindre de har funnet på ting, så er det mye som skurrer ift familien hennes her. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Milla29 Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg er ganske sikker på at det er sønnen som gjorde det. For meg så tyder alle spor, forklaringer og bevis at han gjorde det. Ja, det ville jeg satt pengene mine på også hvis jeg skulle trekke frem en. Tror teorien til etterforskerene i serien er rimelig logisk, at sønnen slo henne i hodet med lommelykten slik at hun døde, og at foreldrene prøvde å dekke over det etterpå.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Milla29 skrev (På 13.10.2016 den 14.28): Ja, det ville jeg satt pengene mine på også hvis jeg skulle trekke frem en. Tror teorien til etterforskerene i serien er rimelig logisk, at sønnen slo henne i hodet med lommelykten slik at hun døde, og at foreldrene prøvde å dekke over det etterpå. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Milla29 Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2016 Ja, helt enig med deg @Nasse Nøff Her er det politi-fuck-up all the way som gjør at denne saken ikke kommer til å bli oppklart. Måten åstedet ble behandlet på, og en ensidig etterforskning ødela her. Dessuten tror jeg det ligger mye sannhet i det som ble tatt opp i dokumentaren, at foreldrene ikke ble siktet for medvirkning til eller etterfølgende dekking av drap, fordi de var såpass prominente personer på stedet. Storjuryen stemte jo faktisk for det, men påtalemydighetene renvasket de likevel. Har ikke sett intervjuet med broren enda, men må få sett det snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå