Gå til innhold

Student og skinnjakke til 20 000?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en nydelig skinnjakke til 20 000, jeg er student men har spart opp rundt 100 000. Er det dumt? Ville dere gjort det?

Anonymkode: 00200...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett heller pengene dine på BSU, du. Det er bedre å ha et sted å bo enn fin skinnjakke.

Anonymkode: 48eb6...baa

• Liker 15
Skrevet

Dummeste en kan gjøre. Spar heller pengene så du får kjøpt deg bolig tidlig i livet sånn at du slipper å sitte med boliglån langt oppi pensjonistårene. 

Anonymkode: f5c66...a3f

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Galskap :hakeslepp:.

Du må heller sette pengene på en BSU konto..

Skrevet

Idiotisk. Sier ikke det fordi jeg er sjalu og ikke har råd selv. Jeg har litt over en million i banken selv. Hadde aldri falt meg inn å bruke 20 000kr av de pengene på en skinnjakke.. Ingenting rettferdiggjør 20 000kr for en skinnjakke, seriøst. 

Anonymkode: 8f91c...662

• Liker 8
Skrevet

Tjue tusen for å gå med huden til en død ku på kroppen? Nei, det hadde jeg aldri gjort, student eller ei.

Anonymkode: 2a9ef...49b

• Liker 3
Skrevet

Idioti. Ingen klesplagg er verdt så mye penger.

Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

Idioti. Ingen klesplagg er verdt så mye penger.

Tja, bunad og brudekjole kanskje? :P Men de må da også være de ENESTE unntakene.

Anonymkode: 0f4ec...977

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, bunad og brudekjole kanskje? :P Men de må da også være de ENESTE unntakene.

Anonymkode: 0f4ec...977

Ja, bunad. Ikke brudekjole. 

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjue tusen for å gå med huden til en død ku på kroppen? Nei, det hadde jeg aldri gjort, student eller ei.

Det er nok ikke kuskinn. :ler:

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet

Hvis du vil ha den, og synes du har råd til den, så synes jeg du skal unne deg den😊

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å kjøpe en nydelig skinnjakke til 20 000, jeg er student men har spart opp rundt 100 000. Er det dumt? Ville dere gjort det?

Har du råd til det, synes jeg du skal gjøre det. Jeg hadde gjort det glatt.

Kan du legge ut bildet av jakken? Er så nysgjerrig

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at kyr brukes til mat og da er det helt legitimt å bruke skinnet også

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett heller pengene dine på BSU, du. Det er bedre å ha et sted å bo enn fin skinnjakke.

Anonymkode: 48eb6...baa

5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Galskap :hakeslepp:.

Du må heller sette pengene på en BSU konto..

Sett ikke penger på BSU med mindre du har høy nok inntekt til å få nytte av skattefradraget! Da er det bedre å ha pengene på en annen sparekonto, og heller føre dem over på BSU etter hvert som inntekten (og skatten) kommer. 

Anonymkode: 976f3...87c

• Liker 2
Skrevet

tullete

Anonymkode: 7457b...8da

Skrevet

Dette bruker man penger på når hus og jobb er godt etablert.

Anonymkode: cb0e7...ccc

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke gjort det.

Mange studenter bruker opp tusenvis av kroner pr mnd på alkohol, nikotin o.l.

Dersom du har god råd og ikke bruker mye penger på alkohol, nikotin og andre kostbare utskeielser, så er denne jakka noe jeg synes du kan unne deg :)

Anonymkode: b42a8...7fd

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det.

Anonymkode: 3d0ef...0c8

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett ikke penger på BSU med mindre du har høy nok inntekt til å få nytte av skattefradraget! Da er det bedre å ha pengene på en annen sparekonto, og heller føre dem over på BSU etter hvert som inntekten (og skatten) kommer. 

Anonymkode: 976f3...87c

Om man ikke har høy nok inntekt til å få nytte av skattefradraget, vil jeg si det er enda en grunn til at man ikke bør kjøpe en jakke til 20k i utgangspunktet...

Skrevet

Nei aldri i livet om jeg ville. Sitter her og prøver å spare opp egenkapital for å komme inn på boligmarkedet. Burde begynt myye før.  

Ikke bruk så mye penger på en jakke. Det er hele mndlønna mi i en jakke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...