Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Del Skrevet 21. november 2004 Har nettopp kjøpt et flottt skjørt med tyll under som stikker litt ut (som er så moderne for tidenn...) Men oppdaget første gang jeg brukte det at tyllet klistrer seg sammen, og danner "klumper" som jeg med jevne mellomrom må strekke ut og glatte ned. Så irriterende! Jeg har brukt strømpebukse under, kan det være at det blir elektrisk? Eller er dette et vanlig problem med tyll?? Det var så fint der det hang i butikken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #2 Del Skrevet 21. november 2004 de skal ikke være sånn. kan være noe med elektrisiteten som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har også et sånt skjørt, opplevde ikke det du sier. Jeg opplevde derimot at det krøp oppover. Dette fikset jeg ved å sy på stoff på baksiden som er akkurat litt lengre enn tyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 skyll det opp med tøymykner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå