AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Er det flere enn meg som har bestemt meg for å bare la det ligge? Har testet med billigstrimler(EL og hcg) i et par mnd, men følte det bare ble et stress, og ble trøtt av å se skyggestreker over alt. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men kanskje det er flere som kjenner seg igjen...? Anonymkode: b1541...4a3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som har bestemt meg for å bare la det ligge? Har testet med billigstrimler(EL og hcg) i et par mnd, men følte det bare ble et stress, og ble trøtt av å se skyggestreker over alt. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men kanskje det er flere som kjenner seg igjen...? Anonymkode: b1541...4a3 Vet hvordan det er og hver enste gang mensen kommer, så bestemmer jeg meg for at nå skal jeg slutte å teste!!! Jeg får veldig tydlig positiv/negativ el tester da og synst det er greit å teste med de siden mannen er en del borte med jobben. Anonymkode: f3a8e...a4a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet hvordan det er og hver enste gang mensen kommer, så bestemmer jeg meg for at nå skal jeg slutte å teste!!! Jeg får veldig tydlig positiv/negativ el tester da og synst det er greit å teste med de siden mannen er en del borte med jobben. Anonymkode: f3a8e...a4a Uff, ja :-( Det er vanskelig å la være, og det har jo noe med at jeg ikke vil "gå glipp" av den beste perioden heller. Men kanskje for min del så hjelper det å slappe av og slutte å kjøpe tester...hehe!! Den ser jeg, da kan det være greit å få litt oversikt. Anonymkode: b1541...4a3
Gjest babystøv Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg la bort alt av el tester denne mnd... men siden jeg har ganske stabil syklus så vet jeg jo når ca jeg har el. så stresset like mye nå føler jeg.. Men tror jeg kommer til å bare la vere å teste de neste mnd også, så får vi håpe at stressnivået går nedover også..
Guarana Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg ble gravid den måneden jeg sluttet å stresse med slikt
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Og jeg ble gravid med engang jeg startet med eggløsningstester. Hadde prøvd i 8 mnd uten å teste.. Anonymkode: 0cc3c...b08
Guarana Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble gravid med engang jeg startet med eggløsningstester. Hadde prøvd i 8 mnd uten å teste.. Anonymkode: 0cc3c...b08 Ja, det er vel kanskje tilfeldig når det klaffer eller hadde dere ikke hatt sex rundt EL tidligere?
Moste Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Hei. Testet meg blå og grønn det første året, så stoppet jeg. Det ble for mye greier og en evig nedtur. Skal igang med prøverør i november etter å ha vert prøvere i 2 år
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Sluttet med det etter 2. Mnd. 😊 jeg vet med sikkerhet når jeg har eggløsning og når mensen kommer, så får resten være en overraskelse. Anonymkode: 92dc9...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå